Tabung Masa Depan ...

Friday, April 05, 2013

KeCemerlangan Sebuah Keluarga

( DARI GOOGLE )
Serius setuju dengan cebisan kata2 tertera....
Sentiasa cuba dan berusaha menjadi sahabat & teman terbaik untuk anak2 kita !
Kerana zaman kita & anak2 ternyata jauh berbeza
Perlu ada konsep beri & menerima juga
Beri nasihat & pandangan kita
Serta dengar & ambil kira pendapat mereka
In Shaa Allah
Dengan doa & usaha
Pasti kejayaan menjadi milik kita & keluarga
Cemerlang Dunia & Akhirat jua.....

11 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

terima kasih atas entry ini..

Lelaki Ini said...

thanks sebab kongsi.

jom join segmen:
http://lelakiini89.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-bulan-april-lelaki-ini.html

n O e s u h a i m i said...

zaman kita dan zaman sekarang mmg berbeza -- kalau dulu...mak/ayah garang yg amat..kita ikut jer...zaman skang x leh nk buat mcm tu sgt...nanti anak larikan diri...tima kasih sbb sharing..semoga kita menjadi ibu bapa yg cemerlang

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

betul2... budak2 sekarang xmacam kita dulu...

hainom OKje said...

Emmm... betul kata kata Saidina Umar nikan...
budak2 sekarang lain dgn zaman kita dulu..

Fiza Rahman said...

Betul tu kak. Menjadi Parents zaman skang ni adalah sgt mencabar.

wantie said...

betul tu. sebab tu la selalu wujud perkataan " zaman sekarang dah lain la"...

ha, memang lain pun.

~aYu~ said...

betul.. setuju dgn statement tu. zaman kiter lain, zaman anak2 lain..

Chic Na said...

setuju. kena ikut rentak la kan. ;)

minum milo.

mama aryan said...

betul tu..anak2 skrg kena didik dgn cara yg berbeza dr kita kecik2 dulu kan

Mrs Velentine said...

sangat setuju

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...