Tabung Masa Depan ...

Monday, April 22, 2013

Kongsi Rahsia Pembuka Pintu Rezeki

Berkongsi Ini Dulu Pagi2 Isnin ni..
Memang antara amalan KA saban hari !


Barangsiapa yang membiasakan diri membaca asma Allah ”Yaa Wahhab” (Wahai Dzat Yang Maha Memberi), sebanyak 300 kali tiap- tiap hari setelah mengerjakan shalat fardhu, Insya Allah ia akan mendapatkan harta yang berlimpah, mendapatkan kewibawaan, dibukakan pintu rezeki, dan disenangi orang banyak.

( N3 AUTO PUBLISH )

17 comments:

zulaikha megat said...

tq..boleh amalkan lepas ni..

Nurzakiah Hanum said...

thanks for sharing

Cik Anis said...

subahanallah

ummuaidan said...

Bagus yer amalan nie KA..thanks 4 sharing..:)

fieda said...

terima kasih berkongsi..anyway hadiah dah sampai..terima kasih byk2 ye KA.. ...

atty's said...

tq sharing :)

eMMe said...

Terima kasih KA..moga kite diberikan rezeki yg berlimpah ruah, dan diberkati Allah swt...

Dylla Abas said...

alhamdulillah...berguna sungguh perkongsian ni :)

Khai♥Rin : anies said...

tqvm 4 sharing

:: Mrs.Eady :: said...

nice!~

wantie said...

thanks sharing...rasa mcm banyak je 300 tu kan. tapi kalau dah amalkan rasa kejap je pun.

Bin Muhammad said...

Terima kasih KA...amalan yg akan saya buat pula.

Fiza Rahman said...

Thanks for sharing kak.

Haryati Faizal said...

bagus tuk diamalkan ni KA, tq ye share...

Raudzah Zahari said...

Antara amalan harian yang tak jemu diamalkan..semoga rezeki kita semua dipermudahkan..

mama aryan said...

perkongsian yg bagus KA..tq

Mrs Velentine said...

tq kak share

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...