Tabung Masa Depan ...

Sunday, April 07, 2013

Misi Mencari Retis Malaysia Popular

Siapalah agak2 nyer retis yang paling popular di Malaysia
Sepanjang tahun 2012 yang lepas yer
Banyak juga kategori2 yang dipertandingkan
Dari penyanyi, pelawak, pelakon & artis berkumpulan pun ada
Tak berani nak komen apa2
Kita tunggu dan tengok ajelah malam nanti yer
 

Anugerah Bintang Popular 2012
Akan bersiaran terus melalui TV3
 7 April, 2013, Jam 9.00 malam ini yer !
Good luck semua yang bertanding .... 
Pengacara majlis FAFAU & ZIZAN RAZAK katanyer.......
Hrmmmm.... kena intai2 tengok2 juga ler ! 
Or @

18 comments:

baby comel said...

Yeah, bintang paling populer

KY said...

ooo..ABP, kalau tak ada citer menarik mlm nanti blh lah tengok

Tihara said...

nak intai lah kalau sempat :)

Papa Mifz said...

PM jarang tgk anugerah2 nih , wife PM suka lah...

Empayar Utama said...

Tak sempat kot. Mungkin masih kat Tiram tak tau sampai kul berapa

ieda immi said...

hurmm kena intai2 nie ;)

BaNu Syah said...

rasanya zizan yg akan menang..

Riedaffya ibrahim said...

nak tgk gak le..

yan's cottage said...

salam KA....

Jarang intai2 pasal artis nie he heee....

azievee said...

Yeah...sape la dapat kali nie...semua best2 la taun nie...

Cik Arina said...

mlm ni , hehe mcm best je FF & ZR

Bin Muhammad said...

Tunggu dan lihat jer

LYAfrina said...

ermm..cam xbape best je.. lya layan gitu2 je

Cinta Misteri said...

CiM sdg menonton ni...agk2 siapa erkkkk? ni Zizan mcm tapau banyak je utk anugerah yg dh diberismlm sblm siaran langsung abpbh mlm ni.

*tak tahan perut gelak tengok johan parodi kan parodi yg kt youtube tu.

TiranaAduka said...

salam sis
Ta tgok sikit je.pastu telelap.

hainom OKje said...

Rasa macam tak best je zizan ngan fafau malam tadi!

Fiza Rahman said...

Tahniah buat para pemenang.

Mrs Velentine said...

dan sam paling popular 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...