Tabung Masa Depan ...

Wednesday, April 10, 2013

Moga Jimmy Shanley Redha

Siapa yang tak sayangkan anakkan. Hanya manusia, yang tak punya akal fikiran waras saje,
yang tidak punya rasa kasih & sayang pada anak2 sendiri, betul tak !
Apapun, harap Jimmy Shanley redha dan dapat terima keputusan Mahkamah dengan hati yang terbuka.
Yang penting,sama2 berikan kasih sayang pada anak yang masih kecil tu.  Lupakan lah segala persengketaan demi anakkan!


Pelakon dan pengacara, Jimmy Shanley gagal mendapat hak jagaan anaknya apabila Mahkamah Tinggi Syariah telah memberikan hak jagaan penuh anak perempuannya Zahrah Rania Shanley berusia sembilan bulan kepada bekas isterinya, Nursuhaila Eliani Suhaimy.
Menurut laporan dari mStar, Jimmy bagaimanapun telah diberikan hak untuk melawat dan bermalam selama tiga hari dalam seminggu.
"Hak lawatan dan bermalam itu bermula pada pukul 10 pagi Selasa sehingga Khamis, 6 petang setiap minggu selain kebenaran menyambut perayaan Aidilfitri dan Aidiladha secara bergilir-gilir," ujar Hakim Syarie Mawardi Che Man

( Ehsan google image)
KOMEN JIMMY SHANLEY
Saya tidak terkilan dengan keputusan mahkamah kerana keputusan itu tetap membenarkan saya untuk bertemu dengan anak saya.
Pada mulanya saya menjangkakan akan gagal dan tidak diberi peluang untuk bertemu dengan anak saya memandangkan usia yang baru mencecah dua tahun.
Saya akan bersama dengan anak saya selama tiga hari dua malam pada hari Selasa sehingga Khamis petang. – ujar Jimmy menerusi laporan Utusan Online.
( N3 AUTO PUBLISH )

20 comments:

Si Matatajam said...

Alahai sian kat Jimmy -.-

kasihredha said...

Kenalah redha kan...dah keputusan mahkamah camgitu

IntaNBerliaN said...

xpala... tapi alhamdulillah jugak dia dpt jumpa + bmalam gak dgn ank dia... :)

IntaNBerliaN said...

xpala... tapi alhamdulillah jugak dia dpt jumpa + bmalam gak dgn ank dia... :)

❤Kamsiah❤ said...

hubungan darah anak dgn ayah tak akan terputus sampai bila2...

Aimaniman Ezaiza said...

Kesian pd si anak,. Keliru dia., 4 hari tidur dan tengok muka ibu je.. 3 hari plak tengok muka ayah je.. silap2 anak yg tensyen, kan bagus kalau berdamai demi anak..

baby comel said...

Mogq Jimmy tabah..

adzairdawati makdara said...

inilah dia dugaan hidup. harap dia byk bersabar dan redha

Rasp said...

sian ke baby tu kan...
selalunya mangsa perceraian is anak2 lah....

Kakcik said...

Semoga segalanya nanti berkesudahan dengan baik kerana masa depan anak itu adalah lebih penting...

Hazmin Hamudin said...

Tak abis lagi cerita pasal jimmy ni. Tak tahu la pihak mana yang betulkan.

Chic Na said...

kesian pulak kat dia.

nea lopah said...

Alhamdulillah masih juga dapat berjumpa.

zila norazila said...

Mgkin ada rhmatnya kan..moga jimy lps nie cpt2 dpt jodoh baru.

With Julia said...

Kasih ibu hingga ke syurga...kasih bapa selama-lamanya...btol akak siapa x sayangkan anak....sedangkan kucing pun ttp cari anak dia wpun hilang...

BUNDA a.k.a KN said...

yang penting hubungan dengan anak tak putus..

MAZLIZA ABD RAZAK said...

bagus la kan..dapat jugak bersama anak.

Fiza Rahman said...

Dapat juga bergilir2 dgn anak.

ALoNa CintamaniszLite said...

takpe lah..seorang bayi mmg sepatutnya ada ngan ibu. Tp si ibu tak boleh laa memburuk2kan bapa kpd anaknya dlm proses membesarkan tu..

Mrs Velentine said...

kesian jimmy tapi xpe dapat juga jumpa anak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...