Tabung Masa Depan ...

Tuesday, April 30, 2013

Naeema Taqiyyah Permata Hati Natasya

Belum terlambat rasanyer nak ucap tahniah atas kelahiran cahaya mata terbaru 
Natasha Hudson & Carleed Khaza yang dilahirkan baru-baru ini pada 22 hb April, 2013.
 Natasha sebelum ini pernah mempunyai anak bersama bekas suaminya yang terdahulu.
Apapun paling KA suka, nama anak mereka, Naeema Taqiyyah.
Sedap & cantik pilihan namanyer itu kan ..
Mari kita lihat beberapa keping foto Naeema dibawah ini ..

 
 

Sekali lagi tahniah buat Natasha & Suami beliau yer !
 ( ehsan google )
 

19 comments:

Farah Waheda Wahid said...

geramnya tengok baby tu...comel2... ^_^

Nazayiena Ayiena said...

Tahniah buat natasha dan suami.

AyueJean AJ said...

Comelnya baby tuuuuu...

ANIM said...

semoga kehadiran si kecil bakal mengeratkan lagi hubungan mereka ber2

ieda immi said...

comel kan bb dia ..
dia pun cantik
sure anak2 ikut dia ;)

Ummi Iman said...

Alhamdulillah

Nursaila Norman said...

comelllll..sedap la nama anak natasha..ejaan pun unik :))

eita said...

tahniah...

rindu bau baby

n O e s u h a i m i said...

comel nyer...

Chic Na said...

uiii pipi. gigit sodap tu. huhu..

Chic Na said...

uiii pipi. gigit sodap tu. huhu..

BUNDA a.k.a KN said...

memang cute sangat , geramm... KA selamat bercuti hari pekerja..

TiranaAduka said...

salam sis ka
Cumel
Selamat hari pekerja.

Mrs Velentine said...

Sedap nma ank natasha.tahniah

Haryati Faizal said...

alhamdulillah...sedap nama tu... bila agaknya yati bley buh nama anak ppuan pulak,mcm besh je kan....

Pykaa Pdott said...

Comelnyaa . Gram tgk pipi dia . Haish

With Julia said...

wahhhh sedap betul nama tu...tahniahhh!

Fiza Rahman said...

Tahniah buat mereka. Comel.

Deqla Manjew said...

wahhh musim beranak skng ni kan.. ramai retis dah dpt anak.. tahniah buat mereka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...