Tabung Masa Depan ...

Monday, April 22, 2013

Nora Danish Bawa Rayqal Lawat Anak Fasha Sandha

Menerusi foto yang dipaparkan, kita dapat lihat keceriaan yang terpancar melalui wajah pelakon Nora Danish sewaktu melawat bayi sulung Fasha Sandha, Putra Rayfal Ramli semalam.

 

Baguslah macam ni kan !
Bak kata pepatah
Buang yang keruh, ambil yang jernihkan ! 
Maksudnyer
Buang segala yang buruk2 dan ambil yang baik aje & mulakan penghidupan yang baru.

 

KREDIT : OHBULAN

28 comments:

Cik Anis said...

kan..buang yg keruh amek yg jernih..smoga fasha n baby sihat2 je..

Ummiarissa Mahdi said...

suka peminat2 kalau macam ni gayanya...

❤Kamsiah❤ said...

seluar si anak lbh labuh dari mamanya...

Lelaki Ini said...

nora danish seksi giler..
mcm nak ngorat jejai balik aja.
hahaha

adyna said...

Ok lah mcm nie kan, memei pun dh ok ngan abby ;)

Nastyna said...

Sweet nyer dorang, betul KA, ambik yang jernih lebih banyak pekdahnya.

hana hadi said...

sweetnya nora danish.sama baju anak dan ibu. hehe
seronok tengok mcm ni.. nora danish walaupun dia seksi tapi dia baik hati kan.

Bin Muhammad said...

Betullah..buang yg keruh ambil yg jernih, kalau boleh tutup2lah yang terbuka tu..menambah dosa diri dan org lain jer...huhu

Mieya Atiera said...

betul3.

Mizz Aiza said...

aiza sokong tu.. tak elok bermasam muka lama2.. buang yang keruh ambil yang jernih.. :D

aizamia3 said...

Alhamdulillah..
pasti ramai tersenyum dan seronok melihat mereka.. ;)

kasihredha said...

Cekcinya Nora

hainom OKje said...

Baguslah tu .....cuma yang tak bestnya seluar ND tu huhu

shida said...

good for them..~~~
ank dorg kategori adek beradik kan..~~

nuyui a.k.a miss YUI said...

bgus dia mlwt lg..

aTieYusof Family said...

Betul tu..yg berlalu biar lah berlalu..mulakan hidup baru..harap2 depa bahagia dgn kehidupan msg2..:)

inche hlovate said...

YE BETUL TU..YG LEPAS BIARKAN LEPAS

mama aryan said...

memang bagus la macam ni..tak perlu gaduh2 pun kan

n O e s u h a i m i said...

bagus la tu...ND cantik nya...

adzairdawati makdara said...

mmg respek habis pada Nora Danish!!

Haryati Faizal said...

betul tu KA, harap2 dioarang berbahagia...takmo dh la masam2 muka...

BUNDA a.k.a KN said...

betul tu...Rayqal dapat adik ..Rayfal dapat abang..

MaMa Rey said...

yup betul tu KA..yg buruk2 tu buang..ambik yg baik2 je..
tumpang gembira tengok dorang ni

Fiza Rahman said...

Cute tgk 2 beranak ni. Sedondon ☺☺

Mrs Velentine said...

baguslah tapi mak ai ND awatnya pakai mcm tu

Nurfara Hani said...

bagus la nora ni.

Lynn Munir said...

Moga hidup lebih ceria dan hilang segala marah dan benci. Tahniah pada Fasha Sanda.

AyueJean AJ said...

Alhamdulillah...
Bagus mereka...
Bertindak matang dan proffessional....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...