Tabung Masa Depan ...

Monday, April 01, 2013

Ombak Rindu 3 Versi Adik

Minggu lepas Along minta tolong KA
Untuk downloadkan cerita Ong Bak 3
So, balik2 aje, sibuk dah Along nak tengok cerita
Adik pulak sibuk2 tanya cerita apa
Dan Along jawab Ong Bak 3
Bila Angah, Along dan KA dah duduk bersila
Adik datang menyelit2 nak tengok juga
Sambil mulut tak henti2 kata
" Mesti best ni cerita OMBAK RINDU 3"
"OMBAK RINDU 3 mesti best punya !"

Bila keluar je cerita, Mulalah Adik sibuk tanya
Kenapa pulak Aaron Aziz langsung tak ade
Terus Along kata ini cerita Ong Bak 3
Cepat2 Adik kata
"Oooo... mula2 ni iklan dierlah ni yer !"
Along kata semula,  "Bukanlah, Ini cerita Ong Bak 3"
" Aaron Aziz takde, Tony Jaa adalah"
Adik pulak jawab, " Yelah Ombak Rindu 3 kan "
Angah terus pulak kata 
"Ini cerita Ong Bak 3, Bukan Ombak Rindu, Ong Bak 3, O-N-G-B-A-K 3"
"Oooooo, Ong Bak 3".....Adik tak minatlah ! "
Dan terus blah....


Adik .. Adik !

18 comments:

Mrs Velentine said...

ahahaha....adik2

AyueJean AJ said...

Hahhahahahha...
Ombak rindu 2 pun takde lagi.....
Adik dah lompat ke 3 terus..

Kazman / Sue said...

heee3... bunyi hampir sama laa yee...

Si Matatajam said...

Adik minat Aaron Aziz bukan tony ja kan? Hi hi

nea lopah said...

Hahahahaha..hadoi lah, mcm2 hal.

intanfirdaus247 said...

salam kak ka...alahai adik..hehe

Haryati Faizal said...

ala...kes salah faham la tu hihi sian kat adik...

aTieYusof Family said...

hihii...adik2.. advance juga fikiran dia ye..dah Ombak Rindu 3..hehe:)

Norhaizan hakim said...

Ong Bak dan ombak rindu...jauh beza jalan citernya..

Amanda Suria said...

lari dah jalan cerita dia kan..ehhehehe

Chic Na said...

kesian adik. nak tengok ombak rindu 3 ye. ;)

makan twisties kat sini.

TiranaAduka said...

tirana aduka suka OngBAK

Aishah Jahirah said...

kalau sebut mcm lebih krg je bunyinye....harus konpius..

mama aryan said...

Hihi...bunyi hampir sama ye adik

paridah said...

patutlh adik tak minat dgn ong bak kerana dh terbiasa dgn ombak rindu yg memikat jiwanya

ummuaidan said...

hahahah...kesian adik terkeliru..trus blah tuh yg tak tahannya...

wantie said...

hahahaha.. baca pun dah kelakar KA oi..

Ong Bak dengan ombak tu kan seakan akan sama bunyinya

Fiza Rahman said...

Ekekeke...lawaklah adik ni. Tergelak2 saya baca kak ☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...