Tabung Masa Depan ...

Wednesday, April 10, 2013

Pagi2 Dah Mengucap Panjang Tengok Video Ini

Someone share this & KA tengok video ini tadi
Sambil mengucap panjang, ada kes macam ni lagi
Lepas satu satu kes pukul, tumbuk atau buli
Apalah nak jadi dengan budak2 sekolah zaman ni
Macam rasa bangga pulak buat diarong benda2 macam ni
Nak kata pengaruh dari cerita2 & filem2 mungkin juga ni
Bagaimanala perasaan ibubapa mereka, apalagi ibubapa mangsa
Ya, Allah Ya Tuhanku, jauhkan lah anak2 kita dari perkara seumpama ini
 

Semoga semua ini dapat diperjelaskan
Sebab & punca dan kebenaran cerita ini sebenarnyer
Dan tindakan yang sewajarnyer dapat diambil dengan segera
SERIOUSLY......
Perkara2 sebeginilah, yang menjadikan ibu2 yang berkerja macam KA
Tak senang duduk memikirkan anak2 di sekolah mereka....
Moga Allah swt lindungi anak2 kita semua yer !

( N3 AUTO PUBLISH )

31 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ya allah

Nazayiena Ayiena said...

Semoga Allah melindungi anak2 kita semua yer KA.

❤Kamsiah❤ said...

saya geram,marah dan menyampah dgn perangai budak2 tu...

izan mama mia said...

bebudak sekarang.... minta dijauhkan anasir ganas ni dari terkena anak kita..

:: Mrs.Eady :: said...

serammm!

Noor Atikah Ramli said...

kesian tgk budak yg kena belasah tu.haishhh

Nafisa81 said...

macam2 hal sekarang ni

Sue-Rya Qistina said...

semoga anak2 kita sentiasa dilindungi olehNya...
done klik dugro :)

Ibu Amirul said...

Risau dengan zaman sekarang ni...
Kita ni hanya mampu doa je agar anak2 kita selamat

AyueJean AJ said...

Astagfirullah......
Kena rasuk dek hantu ke ape bebudak ni....
Harap dikenakan tindakan......

Riedaffya ibrahim said...

kene ambil tindakan dengan segera..

faraherda.razalan said...

Sy tak suka tgk vid mcm ni sbb sikit byk mengganggu emosi. Aduh!!

Bin Muhammad said...

Ganaznye budak2 skrg ni...Dalam sekolah pun berani. Dulu2 jahat juga tapi nxde lah sampai mcm nie...

baby comel said...

Tu lah psl.. Makin tak bertamadun plk rasanya

aTieYusof Family said...

Dah tengok Video ini td..geram btl dgn pembuli tu..isk! jadi takut nak hantar anak ke sekolah nti..:(

wahida said...

Astaghfirullah....aku pun dah tgk video ni...mmg geram betul...harap2 anak2 kita tak terlibat dgn kes mcm ni, dan bukan jadi mangsa buli jugak...

Deqla Manjew said...

ish2... budak skolah zaman skng.. berani sungguh... mcm2 kes!

yan's cottage said...

betul ke tu ye...!!!!hisss seram betul tengok budak2 sekarang nie ye....

Knor said...

knor tak buka tgok pun KA..mmg tak suka tgok..tak sanggup..

are_lin@yu said...

ya Allah kesiannya kat dia..tkt tgk..

wantie said...

parent yg anak dia kena buli satu hal. parent yg anak dia membuli pun satu hal.

Masing masing tak senang duduk. Sama la ngan T, risau anak anak kena buli la, kena pau la..

Kakzakie said...

Samsengnya... takut kakak bila tengok macam ini.

Fiza Rahman said...

Tak sanggup nak tengok.

Ratu Hatiku said...

Takut tgk bdk2 zaman sekarang nie... mcm2 perangai..mintak dijauhkan lah dari anak2 cucu kita..

Rinna said...

Menakutkan betul kalau perbuatan gini terjadi kat anak2 kita kan.. Ikss.. Harap2 dijauhkan..laa

ALoNa CintamaniszLite said...

elok pulak ler ada tukang merakam bagai..
jenoh ler pengetua nk menjawab ngan PPD dan JPM nanti, hehe..

Nafisa81 said...

adoi kesiannya...bagus jugak bawak henpon berkamera ke sekolah ni... jgn lepas ni owner henpon pulak yg kena

mama aryan said...

tak dapat nak tgk jugak nih..

ummiross said...

Ya Allah KA, sakit hatinya kat kaki2 pukul tu.

Kesiannya yang kena pukul tu, nak menangis ummi tengok.

Chic Na said...

err tak sanggup nak tengok kak. kesian. :(

Mrs Velentine said...

kecoh pasal ni semalam MV tak sanggup nak tengok takut anak sendiri nnt kena juga..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...