Tabung Masa Depan ...

Wednesday, April 03, 2013

Pasangan Retis Hot Sekarang Ni Katanyer....

Nak sibuk2 bergossip2 sikit awal2 petang ni ..
Sekarang ni tengah panas dengan gossip cinta 2 artis ni.  
Sepanas cuaca kat Malaysia sekarang ni, katanyer.  He He He. 
SIAPA MEREKA ???  CER TEKA CER TEKA

PELAKON CANTIK YANA SAMSUDIN
& FADZIL ZAHARI ( Adik Farid Kamil )

 KOMEN YANA...
"Kami kenal sudah lama, saya rapat dengan keluarga dia dan dia juga beberapa kali singgah ke rumah saya di Johor jika ada kerja di sana," katanya kepada mStar. Walaubagaimanapun, Yana memberitahu bahawa hubungan mereka hanya sekadar teman rapat dan tidak lebih dari itu. "Kami hanya kawan dan dia memang rajin menemani saya ke majlis-majlis jika tiada apa-apa halangan. Saya ajak dia teman kerana saya tidak suka jalan sendiri sejak dari dahulu." 

Sementara itu, Yana bakal muncul dengan filem terbarunya iaitu "Dua Kalimah" dan "Adnan Sempit 3" pada pertengahan tahun ini.

 &  JUGA

PELAKON POPULAR PEKIN IBRAHIM
& UQASHA ( NIK ZARIS UQASHA SENROSE NIK SEN )

KOMEN UQASHA & PEKIN 
Walaupun Uqasha atau nama sebenarnya Nik Zaris Uqasha Senrose Nik Sen mengakui dirinya sedang rapat dengan pelakon "Rock Oo" itu, namun dia berkata, mereka masih lagi dalam proses mengenal hati budi masing-masing dan belum terfikir untuk serius.

Sementara itu, Pekin enggan mengulas dengan lebih lanjut mengenai perhubungan itu, namun mengakui bahawa dia dan Uqasha sedang berkawan.
"Maafkan saya kerana tidak mahu memberi komen apa-apa. Kami memang berkawan tetapi saya tidak suka hal percintaan seperti ini keluar di media."


Bagi KA tak salahpun, sama2 masing bujangkan. Asal saja tau batas2nyer. 
Apapun kita doakan yang baik2 aje untuk mereka yer !

( N3 AUTO PUBLISH )

22 comments:

Ietams said...

okey la tu!..nampak padan je dorang

aizamia3 said...

kita doakan yang terbaik untuk mereka.. ;)

Mooniqueen said...

Sama cantik sama padan je pekin dgn uqasha tu...

Riedaffya ibrahim said...

gosip retis kan..

Cho Zila said...

biarkan asal bahagia... suka sama suka...

Tihara said...

moga cepat kawen senang cite :)

zulaikha megat said...

betuk kata KA..kalau dah suka bolehlah diteruskan ke jinjang pelamin..sama sama bujang kan..

eima said...

o0o nama reis tu uqasha ..br tau ..klu tak aku tak kenai pun...hahahha

yan's cottage said...

kadang2 tak boleh percaya sangat ngan gosip2 nie....

Nafisa81 said...

MALU NAK PEGANG2 TANGAN SEBELUM KAWEN DEPAN MAK BAPAK. MACAM LANGSUNG TAK RESPEK DORNG

Nieyl said...

Pepetang dah lemau nie...singgah KA nyer blog nie...bace gosip...hehe~
yela...klu x nak kuar kan media..xyah la upload gambar...hihihi~ :P

hainom OKje said...

macam2lah artis ...moga mereka bahagialah kan KA

Myra Jay said...

Apapun moga ada jodoh mereka ke jinjang pelamin

LiYa HaNiF :: said...

ish2 macam ler ..:)

Haryati Faizal said...

semoga mereka semua berbahagia la ye...

IntaNBerliaN said...

ooo ni adik farid kamil upenye...

ALoNa CintamaniszLite said...

adik farid kurang kacak, hahahah..

Chic Na said...

kalau betul pun ok je, sepadan semuanya. :)

fieda said...

yg penting bujang kira ok la..

mama aryan said...

semoga hubungan mereka berkekalan hendaknya

Fiza Rahman said...

Smoga hubungan mereka sampai kejinjang pelamin.

wantie said...

doakan yang baik baik aje. kalau dah berkenaan lebih baik halalkan hubungan tu. dengan ertikata lain. kawin.
nak pegang pegang ke hapa ka dah tak dosa..heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...