Tabung Masa Depan ...

Friday, April 05, 2013

Shila Amzah @ New York

Lagi kisah Shila Amzah !
Usai mengerjakan ibadah umrah bersama keluarga tercinta baru2 ni, 
 Shila Amzah difahamkan telah terbang ke kota New York pada 30 Mac yang lalu bagi mengadakan persembahan di Lincoln Centre.

Kongsi gambar yang dikongsikan Shila Amzah waktu di New York ini buat semua !

 
 
 

 Moga Shila Amzah terus sukses dan dapat melupakan kisah cinta tak kesampaian beliau itu !


( N3 AUTO PUBLISH )

20 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

kagum!!

Nour Adieb said...

comelll

ieja amieja said...

assalam KA..
semoga shiela mendapat pengajaran dr cinta yg x kesampaian tu..sekurang2nya dpt mematangkan diri dia dlm bab2 mcm tuh kan..dan semoga sentiasa success dlm bidang pilihannya..

wantie said...

sweet kan dia

QasehnyaRania said...

semoga beliau terus sukses ye..

QasehnyaRania said...

semoga beliau terus sukses.

comfirm speaking mandarin ni kan

adyna said...

Hijrah yg membawa kepada kebaikan.. ;)

Khai♥Rin : anies said...

lain la muka shila..

ummuaidan said...

nampak sweet jer shila dlm gambar2 nie...

Acik Erna said...

cantik shila..

Chic Na said...

semoga terus berjaya dlm karier.

Ibu Amirul said...

dia dah buktikan dengan bertudung pun dia boleh berjaya...

mama aryan said...

makin cantik shila ni..moga terus dimurahkan rezekinya

Nafisa81 said...

makin terserlah sejak bertudung

eMMe said...

bestnye jadi Shila Amzah, heee~
moga terus sukses n temu cinta baru yg lagi baik...!!!

n O e s u h a i m i said...

semoga shila terus sukses...

Ibu Lala said...

Bestnye dapat pg NY

Mieya Atiera said...

Wargh, dah sampai ke new york pulak. woah !

Fiza Rahman said...

Makin berseri muka SA.

Mrs Velentine said...

bawa diri nampaknya dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...