Tabung Masa Depan ...

Monday, April 01, 2013

Tahniah Irma Hasmie & Ayu Raudhah !

Memang gembira sgt2 bila dapat bau2 baby ni
Seronoknyer memang x dapat digambarkan dengan kata2.....
Tahniahlah buat mereka berdua ini yer
Atas kelahiran cahayamata pertama Jumaat lepas....

PERTAMA UNTUK IRMA HASMIE & SUAMI
 
 
DAN JUGA BUAT AYU RAUDHAH
 

Jagalah anak2 anugerah Allah swt sebaik mungkin !

(KREDIT PHOTO & BERITA TO OHARTIS.COM)

30 comments:

Ira said...

tahniah buat kedua2 pasangan ini..
seronok kan dpt cium bau baby.. rindu nya nk bau baby..:)

Lelaki Ini said...

tahniah buat mereka

Khai♥Rin : anies said...

maka..bertambahlah satu lagi tanggungjawab...

Aimaniman Ezaiza said...

Yupp tahniah buat mrk berdua dgn kehadiran putera pertama, semoga kehadirannya menambah erat hubungan kasih sayang dlm kluarga...

Zaza said...

suka tgk baby irma =)

eita said...

tahniah....

seronok dapat baby kan..

Amanda Suria said...

tahniah buat keduanya...

TiranaAduka said...

salam sis ka.
Tahniah .dan selamat menjadi mak dan bapak..pasti seronok.

P/s sis ka..jemput join kertas soalan bahasa jawa.ada dlm blog ta tu..hadiah kali ni lumayan..mana tau ada rezeki sis.selamat mencuba.

m.u.l.a.n said...

seronok tengok baby2 baru lahir ni.. anak sepupu baru meninggal umur 10 hari last week..

Nooriah Abdullah said...

tahniah utk kedua2nya alhamduillah ..

mama aryan said...

Alhamdulillah...seronok tgk baby,comey2..

lizz said...

comelnyer baby...

Rai Ourkizuna said...

tahniah buat kedua mereka..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

tahniah juga......

izan mama mia said...

tahniah bt mereka..

ieda immi said...

tahniah buat mereka berdua ;)

zulaikha megat said...

mesti cantik mcm mama dan papa dia kan..

SyAmSuL AnUaR said...

Tahniah kpd kedua2 pasangan ini.. Dpt ank mmg srnk..

paridah said...

tahniah buat k22 pasangan yg dianugerahi Allah cahaya mata pengikat kasih syg yg tidak ternilai...

Z ie said...

Tahbiah untuk mereka... comel bayinya

Cho Zila said...

tahniah untuk kedua2nya.. moga anugerah Allah itu dijaga sepenuh hati..

nea lopah said...

Tahniah utk mereka berdua!

AyueJean AJ said...

Tahniah buat mereka..
Suka tengok Irma Hasmie...

Ikhwan Suhaimi said...

lamenye tak bau kulit baby yang newborn.... wangiiiii!

wantie said...

tahmiah buat dorang. alahai.. rindu lak nak tengok anak kuaq dari perut ni. ahakssssssss

Riedaffya ibrahim said...

tahniah utk mereka

ALoNa CintamaniszLite said...

teruja jer tgk orang dpt baby ni...

anak zaquan tu kecik2 dh nampak gaya mcm pemain bola, hihi...
anak kedua mgkn kembar pulak, kot...lalala..

Mrs Velentine said...

tahniah buat mereka

Fiza Rahman said...

Tahniah buat mereka. Besonya anak irma.

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...