Tabung Masa Depan ...

Friday, April 12, 2013

Terkenang2 Mahligai Syahdu Hattan

Suka jugak lagu ini ...
Yang pastinyer memang KA minati sehingga ke hari ini
Jom layan petang2 ni !


" Tak lama dulu, KA dengar cerita pelantun lagu ini, Datuk Hattan bakal menikahi semula bekas isteri, Arianie selepas hampir 8 tahun bercerai Jun tahun ini.
Menurut Hattan atau nama sebenarnya Mohd Shukri Sahabuddin, keputusan untuk menikahi semula bekas isterinya adalah kerana perasaan sayang yang masih terbuku dihatinya.
“Setiap kali berjumpa dengan dia, saya rasa sangat bahagia dan seperti jatuh cinta. Insya-Allah saya akan putuskan keputusan ini (kahwin) selepas menunaikan umrah pada Mei depan.”
 Hattan dan Arianie pernah mendirikan rumahtangga pada 17 Disember 1996 sebelum bercerai pada 10 Mac 2005. Hasil perkongsian mereka sebelum ini, mereka telah dianugerahkan seorang anak lelaki bernama Adam Eiman, 14 tahun "
Sama2 kita doakan saje yer !

 ( N3 AUTO PUBLISH )

33 comments:

AyueJean AJ said...

Best tu lagu ni kak....

Mohd Selim Zainal said...

wahh..teringat lagu lama2 lah KA..hehehe..terkenang masa dulu2...

mselim3

Mohd Selim Zainal said...

wahh..teringat lagu lama2 lah KA..hehehe..terkenang masa dulu2...

mselim3

Ibu Amirul said...

semoga jadi hendaknya...

maria firdz said...

memang best layan lagu dulu2.. :)

Daddy Ziyyad said...

lagu ni mmg otai!

eMMe said...

bekas isteri dia pun tak kawen lain ek? memang jodoh mereka kot..
apa apa pun mudah2an temu jodoh kembali..

Amin.....

MaMa Rey said...

kalau dah jodoh tak lari punya..semoga Datuk Hattan bahagia nanti

Ibu Lala said...

Suka gak kat lagu ni. Lagu dulu dulu mmg best. KA, kita sebaya kut..

hazwan hairy said...

itulahy nmanya jodoh..hehe

Cikda said...

suara hattan memang mantap.. byk lagi lagu dia yang cikda suka etc Rendang tak Berbuah
Memburu Rindu

hehehe..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap lagu ni..

TiranaAduka said...

salam sis ka
Minat lagu jiwang juga sis ni ye

Nota-alhamdulillah.cam ni la sis org bru lepas kena operate.

CeqGu said...

Laaa hattan pun dah dapat title datuk rupanya. Bila la cikgu anis plak nak dapat title datuk ni hihi

Z ie said...

Moga mereka bahagia...
memang shadu lagu nih..

Dylla Abas said...

lagu ni mmg best!

Puteri Hana said...

baguslah nak menikah balik kan..=]

Yan Ty said...

Best2!!

Amin , jodoh mereka sgt kuat.

Chic Na said...

layan blues nampak kak. ;)

Bin Muhammad said...

Lagu yg banyak memberi kenangan zaman persekolahan dulu... Lagu yg sentiasa segar didengar

nea lopah said...

Alhamdulillah...Datuk Hattan, anugerah dari sultan Pahang kalau tak silap saya lah.

nea lopah said...

Alhamdulillah...Datuk Hattan, anugerah dari sultan Pahang kalau tak silap saya lah.

Ena's Palace said...

moga mereka kembali bersatu...
Mmg layannn lagu ni KA

LiLy @ MaMaQiStInA said...

suka juga dgr lagu ni...mmg best..

ArELeEz said...

mudah2-an.. aminn.. good for their son.

Norizan J said...

lagu ni sedap! moga dia bertemu bahagian yang dicari..

Lynn Munir said...

Lagu ni memang tangkap cintan. Salam kenal dari saya KA.

wantie said...

moga ada lagi jodoh mereka. sian anak tu. klu dpt ibu sendiri lebih baik dari dpt ibu tiri...

ummiross said...

sedap lagu ni KA.

Moga Hattan temui kebahagian..

Nur-nba said...

Kuat jodoh mereka.. moga berkekalan sampai bila2.

9n0L4 said...

lagu berhantu dulu ni. :)

Mrs Velentine said...

alhamdulillah bertemu jodoh semula

Fiza Rahman said...

Suka lagu nih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...