Tabung Masa Depan ...

Wednesday, April 17, 2013

WW 5 - Bunga2 Cinta Bougainvillea Berkembangan










( N3 AUTO PUBLISH )

18 comments:

Noor said...

cantik & subur je pokok bunga kertas nih.

BUNDA a.k.a KN said...

rajin juga bertanam bunga yer..

eLL said...

semua ada..... nak kaler apa bagitau je

Nurzakiah Hanum said...

teringat dulu mak suka tanam nie

mama maman aka yana said...

tak tau pun bunga kertas dipanggil juga bunga bongovilla.. hehee

Ujie said...

Kat rumah KA sume ni? Wah...mcm2 kaler ada.

Mrs Velentine said...

wah macam2 warna ada

ArELeEz said...

t'ingt lagu kumpulan spring. he3..

AyueJean AJ said...

Pokok paling senang nak jaga... =D
Dulu masa duduk setinggan ada gak nampak...
Sekarang susah nak jumpa....

ALoNa CintamaniszLite said...

sy suka kaler gambar no 2 dan kaler krim tu kalo ditot kan..satu pokok keluar 2 kaler bunga...uii, canteknya..

Ibu Lala said...

Kat kpg dulu ada la tanam. Mcm2 kaler.

Chic Na said...

cantik.. lebat bunganya..

nea lopah said...

saya tanam depan rumah bunga ni. letak tepi pintu pagar. balik keje, suka tgk bunga ni.

Si Matatajam said...

Kat umah ni pun M tanam pokok bunga ni

nea lopah said...

saya tanam depan rumah bunga ni. letak tepi pintu pagar. balik keje, suka tgk bunga ni.

MargeGoh said...

Cantiknya bunga2 KA tanam. Subur lagi tu. Seronok kalau kawasan rumah luas, macam2 boleh tanam.

Fiza Rahman said...

Colorful, cantik ☺☺

Myra Jay said...

Rajin KA menanam..

Nak menanam bunga ni kena rajin menjaga baru cantik :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...