Tabung Masa Depan ...

Thursday, May 23, 2013

Antara Fatin & Novita Siapa Bakal Juara

X Factor Versi Indonesia hampir melabuhkan tirai nyer minggu ini
Dan dua finalist yang terpilih bagi KA sangat terbaik
Dua2 yang sangat2 berbeza 
Baik dari segi suara & penampilan mereka
Juga beza umur & pengalaman keduanyer
Jadi siapa yang akan jadi juara
Itu memang sudah tertulis rezeki nyer....

ANTARA
FATIN SHIDQIA LUBIS


DAN 
NOVITA DEWI


Kena tunggu lah nanti kan !

( N3 AUTO PUBLISH )

14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

siape ek

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu tak pernh tgk.

yan's cottage said...

salam Ka.....

sama2 kita tunggu ye...sama2 hebat...

nea lopah said...

salam singgah kak... tak tengok lah pulak rancangan ni. hehehe

Sue-Rya Qistina said...

x pernah tgk pun sbb xde astro. hehehe

izan mama mia said...

tak pernah tgk citer nih..ehe

Sue PeLik said...

siapa neh? tak kenal pun KA. huhuhuhu

aTieYusof Family said...

dua2 pun suara mantap..sy pun suka fatin lah:)

Kakzakie said...

Novita macam Nobita pulak:) Sebenarnya kakak tak kenal KA itulah yg jadi ingat Doraemon.

Ratu Hatiku said...

X tgk pun.. :)

Mizz Aiza said...

kedua-duanya hebat.. :D

Deqla Manjew said...

lorh xtau la plak.. x penah tgk pun..

n O e s u h a i m i said...

suara fatin tu sedap tp mcm nafas x cukup panjang...dua2 sedap suara...

Fiza Rahman said...

Tak tgk lah kak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...