Tabung Masa Depan ...

Tuesday, May 07, 2013

Cerita Ceriti Terbaru Datuk CT

Lama KA x post N3 tentang Datuk Siti Nuhaliza
Even dier antara penyanyi yang KA gemar dengar alunan suaranyer
Jom layan pic Datuk CT waktu menunaikan tangungjawab sebagai pengundi juga
Artis popular pun manusia biasa juga macam kita !
Dan satu lagi video Gwiyomi comel terbaru Datuk Siti Nurhaliza pula !

 \
 "Datuk Siti Nurhaliza mengundi di Sekolah Kebangsaan Alam Damai, Bandar Tun Razak"

( pic2 ehsan google )
 

LAYAN PULAK VIDEO COMEL GWIYOMI DATUK CT INI


( Mesti ada yang kata, belajar ngaji lagi baguskan.. ! )

( N3 AUTO PUBLISH )

21 comments:

Tangga ISLAM - penyejuk hati said...

hehehe keren keren ni info sekilasnya :)
salam sebagai mpndatang baru yea sobat :)

lizz said...

comel sungguh siti ni...

Raudzah Zahari said...

comel aje video gwiyomi siti ni...

Anonymous said...

http://m.bbc.co.uk/news/world-asia-22424118

lieyalatif said...

Lieya minat gile ngan die...wajib tgk keek die tiap ari hehhehe

adzairdawati makdara said...

sukaaaaaaaaa dengan tok t ;)

Bin Muhammad said...

Mesti kecoh tempat mengundi tu...Maklum le, bkn senang dpt jumpa Datuk Siti nie...

eita said...

tak berapa mengikuti dia..
huuhuhuhuh

Boku no Blog said...

Kunjungan malam silaturahmi sobat.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

comel sungguh dato CT ni...awet muda..:-)

ALoNa CintamaniszLite said...

skang ni rmai sgt yg poyo, hehe.
Suka2 jer gwiyomi ni pun..
NGaji2 jugak, kan.
Belajar eja jawi cara Iqra' beberapa tahun dulu dapat sambutan apa?? kan..
A ba ta.. ba ba ta.. cenggitu..

**mmg sepatutnya mcm DCT ni la. Dh dok KL ngundi kat KL. Takyah nk balik Lipis ngundi, kan.
Mcm bayar zakat jugak. Lebih afdal bayar zakat kat tempat cari rezeki.
Kita balik kg ngundi tu wat pe, kita bkn dok situ. Yg dok situ mak pak kita. Biar laa orang yg dok situ aje tentukan siapa pilihan wakil rakyat dorang.
Kita yg dh menetap kat tempat lain tu..tentukan siapa wakil rakyat kat kawasan kita dok tu.

Itu pendapat sy, hehe..

Cik Kay Jue said...

eh eah video ni.. comel.. hehe..

hana hadi said...

hana pun peminat CT. hehe dari dia mula menyanyi kecik sampai skrang xubah suara dia

wantie said...

comelnya dia. makin lawa

boni kacak said...

walaupun dah berabad di persada seni, namun aura dia masih lagi bertahan sampai sekarang kan..

❤Kamsiah❤ said...

Tok Ti nampak sedikit berisi...

ANNA MARIANA said...

alololo.. comey tok tie.. kita sama la, peminat dia :)

Deqla Manjew said...

haa kan manis bertudung mcm ni.... hihi

AyueJean AJ said...

Hahahah..
kelakar pulak tengok gwiyomi dia...

Ira said...

comel!!!.. masa dlm versus hr tu pn cantik :)

Nurfara Hani said...

makin comel dato ct nih.. takleh tengok la video nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...