Tabung Masa Depan ...

Sunday, May 05, 2013

Dah Undi & Lepak Santai Layan K-pop Sambil Tunggu Keputusan

Hari ini bangun pagi2, macam hari raya gamaknyer...
Hrmmmm.....
Dah mengundi ke ?  KA sudahpun melaksanakan tanggungjawab
Kalau belum,  masih ada masa lagi hingga 5 petang nanti....
Tanda KA dah selamat mengundi
Mestilah ada tanda dakwat di jari macam ni..........
 
 Dan sementara menanti keputusan PRU 13 malam nanti
Layan dulu lagu ini
Best jugalah...
( TEEN TOP - MISS RIGHT !)

( P/s Esok cuti ker ???? )

13 comments:

ummuaidan said...

Alhamdulillah dah selamat menyempurnakan tanggungjwab yer...

Che Rosliza Che Mat said...

tak sabar nak tgk keputusan...

BUNDA a.k.a KN said...

bunda pun sudah..Alhamdulillah..

kasihredha said...

samalah kita
akak pun bangun pagi2...semangat nak mengundi...mood raya :)

baby comel said...

moga2 semuanya ok...

aTieYusof Family said...

Dah mengundi.. dah ada keputusan..terima dgn redha...:)

Sue-Rya Qistina said...

pengalaman mengundi yg menyeronokkan dan menyedihkan bagi saya....huhuhu

ALoNa CintamaniszLite said...

penoh calitannya, KA??
hehe..

Myra Jay said...

Undi sudah terlaksana, pemimpin juga sudah terpilih, harap mereka dapat laksanakan tugas dengan sempurna

AyueJean AJ said...

Sempat lagi layan K-pop tu...
Hehheheheheh..

Fiza Rahman said...

Selesai sudah tanggungjawab.

Deqla Manjew said...

alhamdulillah selesai.. ehh tunjuk jari jugak.. jeles i.. hihi

Mrs Velentine said...

lagu untuk angah ker k pop ni,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...