Tabung Masa Depan ...

Friday, May 10, 2013

Ella & Suami Selamat Tunai Umrah

Sejuk hati membaca dan melihat gambar2 ini
Kisah Ratu Rock Ella & suami Azhar Ghazali
Selamat menunaikan Umrah di Tanah Suci
Baru2 ni selama 2 minggu  bersama family

 
 

 
 Alhamdulillah, Doakan yang baik2 aje buat mereka berdua yer !

35 comments:

mama aryan said...

alhamdulillah...seronok tgk ntah bila pula saya dpt kesana

ANIM said...

lama tak dengar cerita ella..

Kakzakie said...

Sukanya kakak tengok gambar-gambar ini KA..

::NureeN:: said...

alhamdulillah...
nureen pon belum smpi kesana lg

atty's said...

cantik sgt ella,dah mcm sebijik minah arab

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah...
comel Ella bertudung...

Lelaki Ini said...

alhmdulilah,, baguslah!

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah... seronok bila tengok ramai yang dah ke sana... In Shaa Allah, kalau ada rezeki nak jejak ke sana jugak nanti... ^_^

ummuaidan said...

alhamdulillah semoga hidup semakin berkat..

NM02 said...

suker tgk ella dan suami.

wantie said...

alhamdulillah..semoga T pun terpanggil untuk ke sana

Si Matatajam said...

Ahamdulillah..sejuk hati tengok Ella berhijab...Moga hatinya tak berubah bila pulang nnt

Bin Muhammad said...

Tak tau nak komen ape...shoping nuff jer lah..

Mizz Aiza said...

alhamdulillah.. sejuk hati melihat ella memakai tudung.. semoga istiqamah..

Tihara said...

Alhamdulillah, sejuk tengok Ella berjubah dan berniqab

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Alhamdulillah.
semoga Allah pilih kita juga menjadi tetamu Allah ke Tanah Suci.

eMMe said...

Alhamdulillah...........
syukur... dah sampai seru...

Raudzah Zahari said...

Cantik Ella fully covered..mungkin one day kan KA..

Ahsfantasy Ryu said...

Alhamdulillah,
berpeluang ke tanah suci :)

izan mama mia said...

mmg sejuk tgk ella sebegini..

lizz said...

bagus dierang ni...suka tengok ella cantik...

Teena Tna said...

smoga ella dpt melakukan penghijrahan ke arah kebaikan

ALoNa CintamaniszLite said...

dh sampai rezeki dia ke sana...
semoga dia dpt laa apa yg perlu dia cari kat sana..

Boku no Blog said...

Suka banget tengok Ella dan suaminya. Semoga menjadi Tamu اَللّهُّ Yang Mulia. ☀å♏íέƞ°˚˚˚°•(آمِيـنَ).

Boku no Blog said...

Suka banget tengok Ella dan suaminya. Semoga menjadi Tamu اَللّهُّ Yang Mulia. ☀å♏íέƞ°˚˚˚°•(آمِيـنَ).

Knor said...

alhamdulillah..

boni kacak said...

sama-sama kita doakan yang terbaik buat mereka semua :)

ainnoraini said...

Alhamdulillah...kita semua in shaa allah akan sampai kesana satu hari nnt..
saya pun x sabar jgk nk kesana selasa ni...mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan..aminnn

QasehnyaRania said...

as-salam
alhamdulillah..
in shaa ALLAH

Cik Kay Jue said...

wah... sejuk ati tgk.. :)

Amanda Suria said...

alhamdulillah....

9n0L4 said...

alhamdulillah. moge ade la perubahan nnt. :)

AyueJean AJ said...

Cantik je Ella kat Mekah.....
Sejuk je tengok...
Semoga usaha dia dapat baby dimakbulkan....

Deqla Manjew said...

alhamdulillah..bahagia tgk pasangan ni..

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...