Tabung Masa Depan ...

Monday, May 27, 2013

Izyan Jodoh Ke 3 Ustaz Azhar Idrus

Sementara duduk2 menunggu En Hubby, KA jalan2 cari cerita di internet. 
Faham2 ajelah cuti2 ni, kurang sikit nak ambil tau apa cerita sensasi kat Malaysia sekarang ni.  
Dan tersinggah di BLOG OH ARTIS NI  ...
Antara baris cerita yang dikongsi adalah cerita ini.

Hari ini (26 May 2013), dikhabarkan Ustaz Azhar baru sahaja menikahi seorang gadis bernama Izyan berusia 27 tahun sebagai isteri ke-3 nya.
 Dikhabarkan, gadis bernama Izyan yang dinikahi Ustaz Azhar Idrus (UAI) ini adalah anak saudara kepada Tuan Hj. Omar bin Tahar iaitu Ketua Cawangan Keramat Permai AU1, Hulu Klang, Gombak. Hak perkahwinan ini juga boleh dikatakan telah pasti kerana telah dikongsikan sendiri oleh saudara Hafiz Hamidun yang kami ‘screenshot’ dari akaun Instagram’nya.

 
 
 So , apa komen uols.
Doakan yang baik2 ajelah yer !...
Alamak dah hampir pukul 2.00 pagi dah ni .... 
 
( BERITA & GAMBAR KREDIT OH ARTIS )

30 comments:

NinaAz said...

Barakallah ustaz!

ummuaidan said...

Alhamdulillah..sudah jodoh mereka kan..takperlah no.3 pun dpt lelaki soleh cam UAI kan..:)

Chic Na said...

wahh tahniah UAI.. cukupkan kuota ye. hihi.. terbaikla isteri2 dia. ;)

ANIM said...

semoga UAI bertambah semangat meneruskan kerja2 dakwahnya. perkahwinan yg tak disorok2 dari masyarakat serta kedua2 isteri..

Kakizan Omar said...

No Komen KA.. sebab ramai peminat UAI nieh... :D..

Sayangku Zie said...

Alhamdulillah.. syukur... doakan yang terbaik

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah2 =)

With Julia said...

Aminnnn tahniah UAI...kami doakan yg terbaik buat anda :)

:: Mrs.Eady :: said...

tahniah UAI :)

Nurzakiah Hanum said...

moning
salam isnin

Dylla Abas said...

tahniah UAI..moga terus bahagia n adil la ye :)

Sue-Rya Qistina said...

semoga berkekalan la hendaknya..tahniah buat mereka berdua

Ibu Lala said...

Hebat hebat. Selamat pengantin baru.

nea lopah said...

baguslah tidak sorok2 kan perkahwinan. Semoga kekal jodoh mereka.

MargeGoh said...

Selamat pengantin baru.
Done klik2 Nuff ya KA :)

Ema Johari said...

Semoga berkekalan...ada yang kutuk ada juga yang doakannya...

Riedaffya ibrahim said...

tahniah buatnye

Ratu Hatiku said...

Mudanya wife dia..uhuhuhu

Deqla Manjew said...

serius x sangka dah masok 3.. huhuhu.. seblm ni ingatkan sorg je isteri dia...apa2pun tahniah buat UAI.. pndai UAI pilih ....hihi..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

semoga UAI dan keluarganya bahagia...

(baca komen2 dalam fb..masyaAllah... mcm2 kata yg buruk dan xsedap dibaca..huhu)

n O e s u h a i m i said...

Selamat Pengantin Baru buat UAI, semoga berbahagia..

Cik Kay Jue said...

wah... bertuah izyan..

SITUS TV ONLINE 24 JAM NON STOP said...

cantik istrinya ... Hehehehee

kiera'sakura said...

ustaz mampu insyaAllah, kalau tidak tak kan dia sanggup pikul amanah kan ;)

Raudzah Zahari said...

Boleh tahan UIA ni..Dah jodoh ustaz ya..he..he..

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

jodoh.. kita tak tahukan.. moga UAI brbahagia brsama isteri2 dn anak2.. amin..

Fiza Rahman said...

Tahniah UIA.

LiYa HaNiF :: said...

Tahniah buat UAI bersama pasangannya... :)

mama aryan said...

semoga jodoh berpanjangan...

wantie said...

Bila tengok isteri isteri uai tu duduk semeja. Terasa kerdil je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...