Tabung Masa Depan ...

Wednesday, May 08, 2013

Jehan & Julie Bak Romeo & Juliet

Moga kekal bahagia buat pasangan pengantin baru ini
Jehan Miskin & Julie Kamelia Rhee ( Dari Korea Selatan )
Bergelar suami isteri, selepas 5 tahun menyulam cinta
Bak kata orang
"IKAN DI LAUT, ASAM DI DARAT, DALAM PERIUK BERTEMU JUGA "
Maksudnyer 

Kalau sudah jodoh, walaupun terdapat pelbagai halangan dan sejauh manapun, pasti akan bertemu juga akhirnyer !.


 
 



( N3 AUTO PUBLISH )

26 comments:

izan mama mia said...

mg mereka bahagia sll...jauhnya jodoh jehan

❤Kamsiah❤ said...

ohh..org korea rupanya wife dia

Aien said...

Memang dua2 cantik..dalam senyap2 bercinta kan..:-)

:: Mrs.Eady :: said...

awesome!

Mayang ABDUL RAZAK said...

baru tau org koyea ghupernyer KA...

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga kekal ke akhir hayat..

Khai♥Rin : anies said...

ni pic pre-wed kan? mmm belum apa2 da mcm da kawen...

Bin Muhammad said...

Salam...KA,
Done clik2 Nuff :)

ummuaidan said...

cantik2 gambar kawen depa nie kan..

Kakzakie said...

Jodohnya dgn org Korea..

wahida said...

semoga berkekalan hingga ke akhirnya...amin....

kiera'sakura said...

kan. kalau dah jodoh dugaan mcm mane pun akhirnya bertemu jugak :D

Knor said...

bolehlah berkepop

wantie said...

moga kekal bahagia

Z ie said...

adoi seksinya baju pengantin.. apapun moga berbahagia...

Deqla Manjew said...

cantiknye gmbr kawen dorang..moga kekal bahagia!!

AyueJean AJ said...

Cantik gambar kawen diorang...
rasanya yang pakai kot ngan dress tu kat Carcosa seri Negara...
Sebab kawan yang chef kat sana ada post pic masa reception dia... =D

aTieYusof Family said...

Dah Jodoh..bersatu juga akhirnya..
moga kekal hingga ke syurga:)

nea lopah said...

Romantiknya..........

Ietams said...

sama cantik n padan.. tahniah pd mereka

intanfirdaus247 said...

Salam kak KA! ehhehe..lama x bersua kan..Tahniah pada depa dua..:)

Nurfara Hani said...

comel isteri dia tu. tak sangka jehan dapat gadis korea

Haryati Faizal said...

5 thn bercinta lama tu...
mang sama padan n sama cantik...anak pun nanti mesti comei...

roslita thalib said...

sama cantik sama padan :)

n O e s u h a i m i said...

cantik gambar2 tu...secantik pasangan pengantin ni...

Mrs Velentine said...

sangat padan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...