Tabung Masa Depan ...

Friday, May 17, 2013

Saiful Bukhari Nikahi Personaliti TV 25 Mei Ini

KA terbaca berita ini dilaman sesawang. Dan andainyer benar, nak ucap kan tahniah. 
Kita doakan sajelah yer  !

( EHSAN GOOGLE )
 Memetik berita ....
 
Saiful Bukhari Azlan hari ini mengesahkan bakal menamatkan zaman bujang bersama gadis pilihan yang juga merupakan seorang personaliti televisyen Nik Suriani Megat Deraman.
 “Ya, berita itu benar,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian Online sebentar tadi.
 Majlis perkahwinan bakal dilangsungkan di Kuala Terengganu pada 25 Mei, 2013 ini di sebelah perempuan.
 Manakala majlis resepsi di sebelah pihak lelaki akan dibuat pada 2 Jun, 2013 pula di Kuala Lumpur.
 Ketika ditanya mengenai usia perkenalan pasangan ini, Nik Suriani berkata, kedua-duanya sudah saling mengenali sejak dua tahun lalu.
 “Kami bertunang pada 20 Oktober lalu,” jawabnya ringkas.

31 comments:

rinduan citarasa said...

tahniah

Nurzakiah Hanum said...

:)

m.u.l.a.n said...

moga bahagia sepanjang hayat...

bunga_rose said...

betol la tu kot, dlm utusan pun ada kuar berita diorang nak kawin

mama maman aka yana said...

kalu tak silap.. bukan ke si saiful nih dah bertunang sebelum dia naik mahkamah lg ke.. huhu

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Alhamdulillah, semoga kekal hingga ke syurga, Aminnn.

azievee said...

Semoga berbahagia yer sepul...

Nurul Ain Zulkarnaind said...

doakan yg terbaik

JunAina said...

Tahniah dan semoga berbahagia.

Qashmere said...

OMG!! Takder komen yang dapat diluahkan disini. Terkejut!

Herma Julianny said...

tahniah ye..
moga berkekalan..
lepas ni jangan terlibat dalam hal macam-macam lagi..
jaga isteri dan anak-anak baik-baik..
(chewah, macam la komen liya ni sampai ke saiful.. haha..)

Fiza Rahman said...

Tahniah buat mereka.

nea lopah said...

tahniah...semoga berakhir segala kontroversi.

shafiq said...

semoga perkahwinan dia kekal bahagia hingga ke akhir hayat ,

boni kacak said...

wah, comelnya bakal bini dia tu

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bagus la macam tu.

Nieyl said...

Alhamdulillah...tahniah la wat mereka...:)

Lelaki Ini said...

errrrkkkk!!!
dia ni kita boleh kira sbgai tak de teruna lah kan? hahahahah

ummuaidan said...

terbaca jgk..rsnya yg dulu2 lain kan tunang nyer...

Kakzakie said...

Dalam pada ada kemelut ada juga jodohnya KA... moga berbahagia

ALoNa CintamaniszLite said...

alhamdulillah, semoga dorang berbahagia laa dunia akhirat.

paridah said...

TAHNIAH KPD KEDUA-DUA BAKAL MEMPELAI N DIDOAKAN KEKAL BERBAHAGIA MENUJU SYURGA HENDAKNYA TABAH DGN UJIAN ARAL MELINTANG KEHIDUPAN...

zulaikha megat said...

baguslah..alhamudulillah...

wantie said...

semoga dorang bahagia selalu.

adyna said...

Tahniah utk saiful

ieda immi said...

haiii tetiba si saiful nie popular erkkk

baby comel said...

Err, xde nak komen pe. cuma.. tahniah

Cikda said...

tahniah..moga beliaudan pasangan bahagia dunia akhirat..

Mizz Aiza said...

alhamdulillah.. tahniah kepada saiful.. semoga bahagia & berkekalan hingga hujung nyawa..

Bin Muhammad said...

No komen...klik2 je :)

n O e s u h a i m i said...

tahniah pada saiful n pasangan..semoga berbahagia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...