Tabung Masa Depan ...

Wednesday, May 08, 2013

Sibuknyer Adik Mengalahkan YB Baru

Adik ni memang satu perangai dier lah
Apa2 je kerja yang orang lain buat
Mesti dier nak join sama bantu sibuk ler
Tu yang selalu kena marah dengan Angah
Apalagi kalau kerja yang melibatkan kerja2 kreatif macam ni
Ini cerita dier waktu En Hubby tolong Angah buat model rumah 
Untuk kerja sekolah Angah !
( Abaikan kualiti gambar yang diambil malam2 ni )

MULA2 ADIK DUDUK TEPI EN HUBBY, TENGOK AJE DULU
 
  
LEPAS TU MULALAH DIER RAPAT2,  DAN  SIBUK TANYA ITU DAN INI
 

AKHIRNYER.....NAH! TENGOKLAH DIER YANG LEBIH2 SIBUK
MACAM KERJA SEKOLAH DIER PULAK JADINYER!
ITU YANG KADANG2 ANGAH NAIK MARAH HE HE HE

Memetik kata2 Dato Dr Fadzillah Kamsah
Anak bongsu biasanyer
Seseorang Yang Berani Mengambil Risiko, 
Senang Bertolak Ansur, Peramah & Sangat Kreatif

Ada ciri2 boleh jadi YB ni Adik, Kebetulan yer  !

27 comments:

Lelaki Ini said...

alololo!
rajinnya dia.

Mayang ABDUL RAZAK said...

COMEL LE PULAK ADIK.. KAKI PENYIBUK....

aizamia3 said...

semangat dia nak membantu.. ;)

Daddy Ziyyad said...

Hmmmm..ada betul juga kot kata2 Fadzilah Kamsah tu..saya lihat pada adik bongsu saya..:)

QueeN TerataI said...

baguslah kalau adik suka membantu.. syukur,,,

m.u.l.a.n said...

ada betol.. sama spt bongsu2 dlm kelorga saya..

Ratu Hatiku said...

hihihi....

JaSSNaNi said...

hahaha.. pandai dia.. clever betul anak2 skrg.. diorang lagi banyak idea kan..

Myra Jay said...

Rajin membantu, takpa ;D

Cikda said...

hahaha.. adik..adik..kalau cikda jadi angah dah lama cikda suruh adik yg bikin.. hihihihi.. ok la tu ngah.. ada assistant..free lagi..

tenku butang said...

hahahah3.. rakjinnya diaaa.. nak nolong tuu.. hi3

Dylla Abas said...

adik bongsu sy pun mcm tu jgk..suka nak sibuk2..tp cara dia menyibuk tu yg rasa kelakar tu..pelan2 je dtg kan..last2 dia take-over semua..huhu :)

eima said...

tp aku tak pun .... aku pun anak bongsu jugak

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Rajin adik membantu...bagus..

paridah said...

adik yg rajin n suka menolong...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Hehe.. hebat adik.
Nanti besar boleh jadi YB.

TiranaAduka said...

rajin betul.

Haryati Faizal said...

dia bukan menyibuk tapi dia ringan tulang, rajin nak menolong...

LydSunshine said...

YB bertanding kawasan mana tu? Heheh. Wahh.. terasa mcm KA puji saya plak. Saya pun anak bongsu tau.

Cik Kay Jue said...

hehehe... comel je perangai... biasa la tu.. da benda tu macam menarik je dia tgk.. tu yg dia pun nak join.. hehehe..

boni kacak said...

hahahaha.. memang nampak kesibukan dia tu..hehehe

Deqla Manjew said...

bagus la cam tu.. rajin... ehh deqla pun anak bongsu... hihi...

ieda immi said...

rajin .. sebuk dan menyibuk .. ekeke
budak2 .. ;)

hainom OKje said...

Suka kata kata Dato'....ada benarnya...hehe

n O e s u h a i m i said...

tolong menolong tu...bagus2

Mrs Velentine said...

ringan tangan adik ni..baguslah kreatif

Fiza Rahman said...

Hahaha...adik nak tolong tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...