Tabung Masa Depan ...

Monday, May 20, 2013

Terima Kasih To MIZZ NINA

Sebelum terlupa, KA nak ucapkan terima kasih
Sebab Mizz Nina ( bukan Isteri Noh Hujan itu yer ) ni sudi pilih
KA sebagai salah seorang pemenang
Di satu segmen GA yang dianjurkan beliau
Dan hadiahnyer pun dah pun selamat sampai
Cenderamata jauh dibeli dari Thailand.. SAWADIKAP !

Cantik ler pulak T-shirt ini
Sampai Along, Angah & Adik berebut2 nak memiliki
KA dah fikir2kan, memang kena ambil dadu dan balinglah nanti
Sambil tengok sapa yang kena kali ini !
Barulah adil dan saksama macam ni
HE HE HE
TQ AGAIN TO MIZZ NINA
Dan sapa yang nak terjah dan berkenal2an dengan dier
Sila2 kan
Banyak info2 menarik yang di share oleh beliau juga 

 NINA AZ THE BEAUTY OF LIFE 


Moga persahabatan kita akan terus berkekalan
Even di alam maya ye MizzNina !

24 comments:

zakirasli .. said...

Wah, tahniah menang.. nak jugak :p

Nurzakiah Hanum said...

best2

Lelaki Ini said...

tahniah kak!

❤Kamsiah❤ said...

cantik t shirt tu KA..:)

NinaAz said...

Wawawa... sampai berebut2 yea. Meh sini nina cabutkan undi utk along.angah dan adik. Hikhikhik.
Terharunya. Tq ka buat entri ni yeaaa. Sob.sob.
:)

eima said...

tahniah dear

KY said...

waahhhh....bestnya, dapat hadiah..tahniah KA

AyueJean AJ said...

Tahniah kak..
cantik t-shirt tu..
Patutlah diorang berebut..

Budak Kampung said...

ingt mizz nina betoi2tadi.nk gak baju 2

Cikda said...

hehehe.. toksah berebut.. ambik giliran pakai.. heheheh

tahniah KA.. bestkan ada kawan cenggini.. :)

ieda immi said...

wahh tahniah kak
aah saya ingatkan mizz nina noh tadi ekeke ;)

Kakzakie said...

Baling dadu!! Anak-anak semua apa susah pakailah gilir-gilir hihi...

wahida said...

tahniah, cantik!!

mama aryan said...

tahniah KA

Sue-Rya Qistina said...

wah..bestnya!
tahniah KA

Ietams said...

cantik! best tu dpt hadiah..
series ingatkan mizz nina wifey si noh hujan

MargeGoh said...

Tahniah KA, semoga sentiasa murah rezeki.

Teena Tna said...

Ingatkan isteri Noh Hujan tu...

Cik Kay Jue said...

tahniah KA.. bestnya menang GA

eita said...

untung nyer..

Tihara said...

tahniah KA, best tengok gambo holiday dia kat Thailand tu :)

nea lopah said...

Tahniah KA. sy masuk jugak GA dia, tapi tak ada rezeki. hehe

hainom OKje said...

Ingat bini Noh Hujan tu hehe

Fiza Rahman said...

Tahniah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...