Tabung Masa Depan ...

Wednesday, May 22, 2013

WW: Tumpahnyer Airmata David Beckham

Detik2 Akhir Persaraan David Bechman
Akhirnyer airmata lelaki tertumpah juga yer !



TINGGAL KENANGAN YANG PASTI AKAN DIKENANG !



SOURCE & CREDIT HERE 

( N3 AUTO PUBLISH )

17 comments:

Ibu Amirul said...

maunya tak sedih....
bape lama dia main bola...

Nurzakiah Hanum said...

:)moning
singgah pagi

Aien said...

Setelah sekian lame berkhidmat akhirnye gantung kasut jugak die kan..sedih2..

Nieyl said...

mase zaman sekolah dlu...selalu dgr org sebut name die...klu bola sepak aje..igt David..

Cikda said...

wahhh.. anak cikda si ayis tu mesti suka tgk n3 ni. dia siap soh cikda buat npaper cutting citer beckham ni.. punya minat dia.. ptg kang cikda tunjuk n3 ni dgn dia.. sure dia pon nanges.. hahaha

❤Kamsiah❤ said...

bersara pun takpe...harta dia tak abis makan beberapa keturunan hehe

Sue-Rya Qistina said...

wohoooo..david beckham menangis? biar betik. hehehe

Tinta Lana said...

Salam.

KA..video dah kena blocked..

Tiba saat utk dia bersara dari dunia bola.. :)

AyueJean AJ said...

Dia pun dah lama dalam dunia bola sepak ni..

ieda immi said...

kannn saya tgk video nie di utibe ..
sedih juga
dia punn nampak dah berusia sgt dah
dia dah 40 thn kann
memang patut dia bersara
bg peluang kat org muda pula
tapi susahlah nak cari sehebat dia

he's legend !

Cik Anis said...

lagenda beliau ni

nea lopah said...

Hansemmm....tetibe. hahahaha.

zila norazila said...

mmg sedih tp dh sampai masanya kan..

Riedaffya ibrahim said...

da bersara erk..da lama x ikuti kisah dia

Deqla Manjew said...

mesti la sedih kan... tetiba rasa nk nanges jugak..uwaaaaa

Fiza Rahman said...

Hensemnya DB ☺☺

Cikda said...

cikda dtg lagi nak tunjuk kat ayis.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...