Tabung Masa Depan ...

Sunday, June 23, 2013

Baca Lawak Ini Teringat Zaman Naik Bas Dulu2

JOM KITA GELAK SAMA ...

( FROM GOOGLE )

Seorang perempuan berpotongan seksi dan cantik memakai skirt ketat
separas lutut dan sehelai blouse lengan panjang sedang berdiri
disebuah perhentian bas. 
Ketika itu ramai orang sedang memenuhi
pondok tersebut.
Apabila bas datang, perempuan tersebut mengalami kesukaran untuk
memanjat tangga bas dek kerana skirtnya yang ketat tersebut.
Setelah berfikir seketika akhirnya dia mengambil keputusan untuk
membuka sedikit zip skirtnya, namun masih gagal dan dia menurunkan
sedikit lagi zip tetapi masih sukar, akhirnya dia terus membuka
keseluruhan zip skirtnya kerana tiada apa yang perlu dibimbangkan
sebab bajunya dimasukkan kedalam skirt... namun dia masih juga
gagal memanjat tangga bas, sedangkan ramai orang sedang beratur
dibelakangnya.
Perempuan tersebut telah habis akal, sedang dia berfikir tiba-tiba
dia terasa ada tangan menolak punggungnya menaiki tangga bas, dia
menoleh dan didapati lelaki dibelakangnya yang melakukan perbuatan
tersebut.
Dengan nada lantang dia memarahi lelaki tersebut 
"Apahal ko pegang punggung aku? gatal!"
Jawap lelaki tersebut "ko pun gatal jugak... yang pergi bukak zip
seluar aku tiga kali apasal?" 
HA HA HA

Selamat berehat di hujung minggu yer kawan2 !


( N3 AUTO PUBLISH )

14 comments:

ummuaidan said...

Hhehe..mmg lawak betul..:)

❤Kamsiah❤ said...

hehe...tak pasal2 dapat malu..

Ann Ishak said...

patut la skirtnya ketat lagi walaupun dah bukak zip, rupanya bukak zip seluar orang lain hahahahaha...boleh jadi gitu pulak ek

Raudzah Z said...

Apa ni KA..confius sikit ni..camne dia pergi bukak zip selaur orang tu..tak perasan ke..he..he

Nastyna said...

hahahahha lawak.

Riedaffya ibrahim said...

memang nakal la citer ni..

ayut said...

hahaha...skali slh zip da dipgg....dsasbor jela =.="

Mizz Aiza said...

haha.. memang kelakar la kisah ni KA.. ada ke patut macam tu..

kasihredha said...


bahaya tu hahahahha

Ira said...

hehehe.. lawak la..
senyum pepagi isnin..

Maria Firdz said...

hehe.. prnah baca lawak ni.. popular dulu2... hehe

Bin Muhammad said...

Ketawa sambil shopping...hahaha

wantie said...

hehehe... bahaya ni. sebab bukak zip seluwor orang. boleh menganggu ketenteraman fizikal dan mental si lelaki kat belakang tu la KA.

Deqla Manjew said...

pernah baca... haha.. itu lah sape suh pakai seksi2 sangattt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...