Tabung Masa Depan ...

Tuesday, June 11, 2013

Bukan Anak Farid Kamil & Diana Danielle

Selepas timbul pelbagai spekulasi mengenai isu isterinya, Diana Danielle yang dikatakan sudah selamat bersalin, si suami, Farid Kamil akhirnya tampil dengan menafikan segala dakwaan tersebut.
 
 
( EHSAN GOOGLE )
“Diana kini sedang menjalani proses matang kandungan di sana. Dia dijangka lahir pada bulan tujuh (Julai), InsyaAllah, 15 hari bulan.
 
"Apa pun, terima kasih atas semua sokongan dan doa yang diberikan kepada saya, 'in advance'," katanya.
 
Sebelum itu, adik kepada pelakon itu Fadzil turut menafikan dakwaan itu.
 
Dalam laporan Berita Harian hari ini, Fadzil memberitahu bahawa bayi berkenaan merupakan anak saudara mereka bernama Aidid Abdyllah Anis yang baru lahir 11 Mei lalu.
 
“Itu bukan anak Farid tetapi anak saudara kami. Anak adik kami, Dr Anis Anwar Zahari.
 
( EHSAN GOOGLE )
 Apapun kita doakan sajalah yer !
 

( N3 AUTO PUBLISH )

25 comments:

Nieyl said...

Singgah pagi...
bikin suspen aje FK nie..ish!
lain kali tulis ler btl2 tok tak menimbulkan salah faham.. :)

ummuaidan said...

Baguslah dia dah clearkan yg sebenarnya kan..

Khai♥Rin : anies said...

ai mcm2 la si farid ni

Kakizan Omar said...

bukan bukan bukan - upin ipin.. :D

Rai Ourkizuna said...

buat terkejut je tajuk..ingatkan dia ngandung anak orang lain..haha..

Kakzakie said...

La... kakak ingat pun anak Farid Kamil. Kisahnya anak saudara dia:)

LiYa HaNiF :: said...

apa pun doakan yg terbaek buat mereka ... ^_~

Knor said...

kalau dah artis tu semua org pun sibuk nak tahukan...

biarlah diorg nak bt apa2 pun..kan

Deq's Qienz said...

lorr hinggatkan ank diorg,,hehee bikin panas dehh

KY said...

alaaa...mcm mana blh tersilap khabar ni heee

:: Mrs.Eady :: said...

ooo...

Maria Firdz said...

biasa lah.. artis kn.. lain kali kna letak status pd gmbrnya...

Kakcik said...

Hanya Allah jua Yang Maha Mengetahui...

QueeN TerataI said...

fikir yg baik2 jer.. bkn hak kita utk fitnah atau ckp yg bukan2kan..

wantie said...

saja nak wat gempak..

faraherda.razalan said...

Hehehehe....susah jdk public figure ni.

atty's said...

kita doakan yg terbaik buat mereka

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah pagi selasa
sory sangat2 hari ini anum bz skit

nea lopah said...

Macam2 spekulasi tentang mereka.

Cikda said...

saja je tau nak publisiti si farid nih.. babab kang baru tau..!

Ratu Hatiku said...

bila dah jaadi artis semua benda jadi perhatian..uhuhuh

Deqla Manjew said...

laa.. salah paham rupanya.. tp sesape tgk pic tu pun mesti pikir anak depa kan..deqla pun boleh terpikir cam tu..x mustahil..

mama aryan said...

baca dlm blog hiburan mcm2 yg org komen,kesian pulak dgn diorg nih.

semoga diana selamat melahirkan bayi dia nanti

ieda immi said...

dia nyeee
gi letak my boy buat per !
dah semua org salah paham

urghhhhhhhhhh suke publisiti murah cenggini .. :(

hainom OKje said...

Apa apalah farid Kamil...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...