Tabung Masa Depan ...

Tuesday, June 18, 2013

Lihat Diri Sendiri Dulu Sebelum Komen Orang Lain

Suka dengan quote ini
Ingatan untuk diri sendiri juga sebenarnyer !

 ( SHARE DARI FB )

 ( MAAFLAH LATELY MEMANG KURANG BW, KERJA BERGANDA SKANG NI ! )

34 comments:

are_lin@yu said...

btl tu..apa pn btulkan diri sndri dlu..smbil mnsihati untuk dr sndri jgk kan kak

Nurzakiah Hanum said...

setuju

Ummi Iman said...

Betul. Kena byk muhassabah diri.

Eye_nee said...

Sering mengingatkan diri sendiri....Tq sis kerna Quote yg bermakna ni...

Cikda said...

teringat kata2 nasihat bos bukan melayu cikda "sapu bersih kerusi sendiri sebelum sapu kerusi orang lain.." berkerut jugak dahi cikda tapi angguk2 jela kepala..

Deqla Manjew said...

setuju... cermin diri kita dulu.... =)

aTieYusof Family said...

Muhasabah buat diriku...
TQ sharing! :)

Norma NML said...

Setuju sangat :-)

Acik Erna said...

assalam KA..setuju..dan suka..lapang rasanya bila baca ni

Mizz Aiza said...

betul tu KA.. tiada manusia yang sempurna termasuk diri kita sendiri..

Bin Muhammad said...

Walau sibuk macam mane tp blog tetap xlupa, tetap update :)

Noe said...

setuju sangat...muhasabah diri dulu...

duniafana said...

thnks

eLL said...

sesungguhnya kita memang banyak kekurangan

Haryati Faizal said...

betul tu....kene cermin diri kita dulu....

ros_reeza said...

thanx untuk ingatan ini :)

Amanda Suria said...

Setuju sgt2 KA...

nea lopah said...

betul tu kak..

ummiross said...

setuju sangat2 KA.

Nooriah Abdullah said...

sangat betul Ka selalu nya kita ni akan nampak kesalahan orang je kan tapi kesalahan sndiri buat2 tak nampak

Knor said...

agreed

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, betul3 :)

Sue-Rya Qistina said...

saya setuju sgt2!
kdg2 itu yg org x perasan

RedRose said...

dat is so true! :)

Cik Zaitul said...

Setuju sgt, tp tula.. kdg2 salah org kita nampak dulu, tp sy pun belajar jugak mcm ayat2 diats

Fiza Rahman said...

Peringatan buat diri sendiri juga.

Ira said...

setuju!!!
peringatan utk ira juga.
terima kasih.

aizamia3 said...

hidup ibarat roda..
adakala kita di atas, adakala kita kat bawah..
Sekarang dapat cash Allah bagi..

wantie said...

Tu la kan KA, kekadang bila nak menegur org rasa mcm tak layak la pulak.

Chic Na said...

well said.. ;)

klik michelin.

Nastyna said...

Very nice one KA :D

Raudzah Z said...

Nak cari salah/kondem orang memang senang KA..tapi bila kena diri sendiri, baru tau kan..langit tu tinggi or rendah..kena muhasabah diri kan..

BUNDA a.k.a KN said...

nice sharing..

mama aryan said...

betul sangat kata2 tu KA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...