Tabung Masa Depan ...

Saturday, June 22, 2013

Puisi Adik Di Balik Tingkap

Apalah yang difikir2kan Adik ni yer !

Yang pastinyer dalam hati Adik ni tengah berkata2
Apasal lambat sangat Umi, Abah & Along breakfast ni
Rugi Adik tak ikut !
Sambil intai2 tengok dari balik tingkap kereta hehehe

( N3 AUTO PUBLISH )

15 comments:

Kakzakie said...

Itulah kenapa adik tak nak ikut sama..

Acik Erna said...

adik tak ikut sarapan ke

Ira said...

Haa kan da kene tggu lama..hehe..

Mizz Aiza said...

menyesal adik tak ikut ya.. hehe.. comel la adik ni..

Nastyna said...

Hehe sabar jer menunggu.

~ yus ~ said...

Adik tak ikut sekali breakfast? Siapa yang ambil gambar adik tu ya?

Ann Ishak said...

kanapa adik tak ikut...

wantie said...

apa la yang difikirkan oleh adik tu yer

Tihara said...

kenapa adik tak ikut, hehe :)

eita said...

mesti lapor tu...
tu yang berpuisi bagai tu

Raudzah Z said...

Adik kena tinggal ke KA..

zaza nizam said...

adik2 pandai betul dia hehe

Fiza Rahman said...

hehehe...apsal adik tak ikut?

Deqla Manjew said...

laa.. kenapa dia tak ikott..dah tu sape snap pic adik ni.. ??

Kesuma Angsana said...

Ramai yg tanya sapa ambik gambar adik ni kan. sapa lagi kalau bukan angah yang sama2 tak nak turun makan hehehe! lepas tu complaint kenapa lambat sgt !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...