Tabung Masa Depan ...

Thursday, June 13, 2013

Saya Pilih Untuk BerDiam Diri

Kata orang....

 ( KONGSI DARI FB )

Tapi hari ini..... saya pilih untuk berdiam diri aje...
( Tak Kuasa Nak Layan Dah ! )

( N3 AUTO PUBLISH - Busy ! )

29 comments:

wantie said...

betul tu KA. berdiam lebih baik kekadang tu.

ada perlu baru bersuara.

Knor said...

diam itu emas

QueeN TerataI said...

pilih 2-2 boleh x? hehehe

are_lin@yu said...

nk plh utk berdiam gk lh.hehe

Nurzakiah Hanum said...

kadang2 bagus berdiam diri

Kakizan Omar said...

emmm....shhhh...:)

Aishah Jahirah said...

dah penat senyum diam je...kih3

Mizz Aiza said...

sesekali berdiam diri ada baiknya..

Deqla Manjew said...

setuju tu... ;)

ANIM said...

tak rugi apa bila kita buat keputusan itu..terbaik!

Sue-Rya Qistina said...

saya pernah mendiamkan diri dari seseorg. sbb rasanya berdiam tu lbh baik dari berkata2 dan menabur fitnah. Allah knows everything :)

ayut said...

yg mengelak tu suka...mkna ye diam jela..tp ayut payah nk diam sbb suke melenting..kena brubah ni nampak yer..huhuhu

❤Kamsiah❤ said...

diam tak bererti bersalah,bkn bermakna mengalah..

Cikda said...

dgn cikda jgn la berdiam diri.. :)

lak leng..saper buat KA majuk nih.. meh sini cikda babab dia..

lieyalatif said...

diam tak bererti kite takut....

With Julia said...

Kesian akak...bz yer sejak pangku jawatan org jap...ermmm umi Qi doakan yg terbaik buat sis tau....:)

Fiza Rahman said...

Betul tu. Tapi diam tak bererti kita mengalah.

Ira said...

setuju..

hehe.. KA malas layan sape tu?
sabar bnyk2 ek..

ummiross said...

Salam bertemu kembali KA..

Berdiam adakalanya hati lebih tenang kan KA.

KA..nanti email/sms address ye,ummiross@gmail.com, ada souvenir sikit. No tfn ada kat blog.

ros_reeza said...

kadang kala memang diam lebih baik.. tapi pada satu satu perkara, perlu jugak bersuara :) hihi

cik amal said...

setuju dengan quote tuu
amal tag anda :
http://sayacikamal.blogspot.com/2013/06/suprise-awesome-giveaway-by-sn.html

mama_saly said...

betul tu KA..setuju..
kadang2 diam tu lebih baik..bukan bererti mengalah..:)

Kancil 8349 said...

sokong 100%

MargeGoh said...

Adakala diam itu lebih baik; Tapi tak boleh diam lebih2 juga.
Nice quote KA.

Raudzah Z said...

Kalau tengah marah elok berdiam dirikan KA..tapi kalau boleh senyum lagi baik..ianya akan membawa aura gembira disekeliling kita..

hainom OKje said...

Betul tu KA berdiam diri, mmg selamat
langkah bijak!

eLL said...

diam itu lebih baik, tanda org soleh. silence is golden.

terima kasih KA atas ingatan ni

aTieYusof Family said...

Senyum..tak perlu kata apa2...hehe:)

Chic Na said...

senyum jeee.. ^_______^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...