Tabung Masa Depan ...

Monday, June 03, 2013

Tahniah Izzue Islam & Awin Nurin

Tahniah buat Izzue Islam yang selamat diijabkabulkan semalam
dengan Awin Nurin yang juga merupakan pengurus beliau.

Tertarik dengan kata2 Izzue Islam ni  .......
"Saya kenal dia dah 6 tahun dan dia kenal saya sebagai pembancuh air 
ketika dia bekerja di salon sebelah kedai saya. 
Dia kenal saya dari situ sebagai pembancuh air je sampailah sekarang 
dia buat saya jadi seorang artis.
 Dan banyak benda dia tolong saya dari nothing to something dan 
dia sayang saya bukan sebab saya artis. Itu yang saya puji.
“Ini bukan kerana terhutang budi, ini sebab jujur. 
Saya nampak kejujuran dan keikhlasan dia pada saya. 
Saya susah ke apa dia tetap bersama saya, senang pun bersama saya.”



Kita doakan yang baik2 ajelah kan !

KREDIT FOTO & INFO TO OHBULAN.COM

20 comments:

aTieYusof Family said...

So sweet both them.. moga kekal ke anak cucu..
suka lakonan Izzue Islam ni:)

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

Acik Erna said...

assalam KA..baru acik tau nama dia.baru sekali tengok dia berlakon ditv3

Acik Erna said...

assalam KA..baru acik tau nama dia.baru sekali tengok dia berlakon ditv3

Khai♥Rin : anies said...

TAHNIAH!
sekali tgk muka awin ni mcm anak dato' najib..najwa

Ratu Hatiku said...

Tahniah.. Semoga kekal bahagia selamanya.. Amin

JaSSNaNi said...

tahniah utk mereka.. :)

eima said...

ok la tu ...

intanfirdaus247 said...

Salam kak ka!! sorry intan baru singgah..:)) kak ka sihat? semoga sihat2 selalu ya...tahniah buat pasangan pengantin

QueeN TerataI said...

ALhamdulillah kalo gitu katanya.. Tahniah buat mereka...

Kakzakie said...

Baru kakak tahu nama dia KA. Kakak cuti sekolah ni ada tonton TV nampak dia berlakon dgn Tizz Zakiah. Menarik juga ceritanya..

NoEn said...

tahniah buat mereka...kenal izzue sbb cite SSID

Rinna said...

Tahniah buat mereka berdua.. moga kekal bahagia..hingga ke akhirnyaa

Ira said...

tahniah buat mereka berdua.. semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat :)

suri said...

tak kenal sapa artis ini hee tpi llki tu mmh kacak .smoga jodoh mrka pjng

Mimi Azirah said...

tahniah utk Izzue

Deqla Manjew said...

tahniah buat mereka..izzue hensem.. hihi...

Fiza Rahman said...

Selamat pengantin baru buat mereka.

Haryati Faizal said...

alhamdulillah...semoga berbahagia... cute sgt izzue ni kan...hihi

mama aryan said...

semoga jodoh mereka berkekalan hingga ke syurga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...