Tabung Masa Depan ...

Wednesday, June 26, 2013

WW : Amazing kan & Tolong Buat 2 Ayat Berdasarkan Gambar

 A Costa Rican tree frog hitches a ride on the back of a 'Hercules' beetle (Caters)

27 comments:

lizz said...

akhirnyer katak hijo berjaya diselamatkan oleh sang kumbang dari ditelan oleh ulor itu...tammmat

Knor said...

'CANTIKNYA'

SIKIT LAGI SAMPAI..

eMMe said...

Hoi cepat lah!
woi woi berat la ko cik Tak...
hehehe... boleh KA?

Cik Gee said...

Kami buddyz. Kami takkan terpisah.

deq's qienz said...

aha la.very amazing :)

Farah Waheda Wahid said...

Hidup saling bergantungan dan saling memerlukan... *_^ Simbiosis...

wantie said...

Nanti..kalau kanda penat dinda lompatkan kanda pulak yer.

Mizz Aiza said...

1) walaupun berbeza rupa dan spesis, namun mereka boleh menjadi sahabat baik..
2) hanya maut yang memisahkan persahabatan yang terjalin di antara mereka..

JaSSNaNi said...

wahai sahabat ku kumbang bertanduk... boleh tak awak bawa saya pergi jalan2 tengok wayang? asyik merayap atas pokok je... bosan lahhh!! kata si katak bermata merah berkuku alien..

LiYa HaNiF :: said...

hari ni saya tumpang awk... besok awk tumpang saya ehh ... :P

Riedaffya ibrahim said...

aku lagi cantik dari ko...da la buruk, hitam pulak tu...eksen plak aku..si hijau ni

Acik Erna said...

tak nak buat ayat boleh..he he nak tengok gambo je

Eye_nee said...

"Hercules hati2 yer i takut lah...tinggi lah pokok ni..kalau jatuh nanti...confirm i mati katak"

TiranaAduka said...

salam
Pekabar sis?

Fiza Rahman said...

Peluk kuat² katak, aku nak pecut ni ☺☺

Rinna said...

Cantik betul gambar tuh

Bin Muhammad said...

Kumbang, "Dah sedia ka?"

Katak, "Ready! Tak sabar nak tangkap rama2 KA yang berterbangan ni...nyum!nyum!"

eita said...

cinta itu buta....
hahahaha...

Lynn Munir said...

OOo kena buat ayat ker ?

~MakLady~ said...

Jatuh kalooo...Mati Katak!!

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

pic ni lawa sebab si itam dan si katak rona roni gituew ngeee

mama aryan said...

kita tumpang bole? tak larat dah nak melompat nih...hehehe

Noe said...

caters: aku suruh garu la..
frog: aku malas..aku letih..

ALoNa CintamaniszLite said...

menakjubkan!!!
fotografer ni guna lens panjang mana ler leh dpt gambar ni...huhu

Raudzah Z said...

Life is amazing..two aliens can be one. if only it applies to all, alangkah bahagianya dunia ni kan KA..

Deqla Manjew said...

sahabat.. untuk selamanya.. !!

dah mcm lagu upin ipin...hihi...

Maria Firdz said...

Walaupun kita berbeza...namun kita sama shaja iaitu makhluk Allah yg menumpang di bumi yg sementara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...