Tabung Masa Depan ...

Wednesday, June 26, 2013

WW : Kenangan Tertinggal Malam Siang Di Putrajaya

RANDOM PHOTOS @ TAMAN BOTANI, DATARAN PUTRA & SEKITAR PUTRAJAYA!

 


( N3 AUTO PUBLISH )

21 comments:

Sayangku Zie said...

Tak pernah ke putrajaya... huhu

yan's cottage said...

salam KA....

Cantik pemandangan malam di putra jaya kan...selalu pergi siang...

Nieyl said...

suke jenjalan malam kat putrajaya...
sebab bler amek gambar masjid die cantik lampu2 die...:)

aizamia3 said...

dah lama tak jenjalan kat Putrajaya ni..

ummuaidan said...

rindu nak lepak2 kat putrajaya cenggini...:)

Zura@Iwan said...

meriah2...ramai orang..
mlm2 lepak sini ye

Masni Syafie said...

malam yang indah di putrajaya...like =) i follow you...hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik sgt..

ieda immi said...

cantiknyee permandangan disini
saya kalau ke KL ada 2x koot ke putrajaya , semua siang ;)

mama maman aka yana said...

lama gak tak lepak putrajaya.. hehe.. sedangkan dekat benar ngan umah.. haha

lizz said...

saya dah lama tak keputrajaya sejak dah pindah perak ni...huhu..

Noe said...

ada gak lepak2 kt sini ngan anak2..biasanya klu esoknya cuti la..

eMMe said...

ramainye org kat Putrajaya rupenye, hehehe...

adzairdawati makdara said...

bestnya bersantai di putrajaya :)

Mizz Aiza said...

dah lama aiza tak ke putrajaya pada waktu malam.. insya-Allah nak cuba pergi floria waktu malam.. ada orang cakap waktu malam lagi cantik bunga2 tu..

With Julia said...

Lama x pi putrajaya...cantik yer :)

Fiza Rahman said...

Malam pon meriah yer kak.

inche hlovate said...

sya pernh pergi Taman Botani masa form 2 dulu..waktu tu taman botani ni baru lagi bukak..

RedRose said...

dah lama tak kesana. it looks different!

mama aryan said...

lama tak jalan2 kat putrajaya ni

Deqla Manjew said...

deqla keje putrajaya..kiranya berjln sokmo la ke sini...hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...