Tabung Masa Depan ...

Wednesday, June 12, 2013

WW : Umrah Penyanyi Elyana & Suami

Alhamdulillah, sejuk baca & tengok gambar2 umrah Elyana & Suami baru2 ini..

 
 
 
 


( N3 AUTO PUBLISH -  Masa untuk BW dah semakin berkurang sejak pangku jawatan org ni, harap2 faham yer ! )

41 comments:

NM03 said...

elyana ni comei

Maria Firdz said...

Alhamdulillah.. moga dia trus berubah kpd yg lebih baik..

Khai♥Rin : anies said...

murah rezeki elyana

ieja amieja said...

assalam..
seronok tentunya dpt jejak kaki kesana..in sha Allah ada rezeki kita pun berpeluang sama..

p/s: tenet meragam slalu ..susah bebeno nak BW

Shaiful Zaidi said...

Alhamdulillah...moga kita juga sampai ke sana suatu hari nanti.

With Julia said...

Syukur...sonok tgkkk org buat umrahhh...umi Qi sekali je pi umrah...tp hati meronta2 nk pi lagi :)

Qashmere said...

Nampak mereka sangat gembira

ieda immi said...

harap2 dia balik nanti bertudung dan x seksi layie kan .. aminnnnnnnnnnn

Sue-Rya Qistina said...

semakin ramai artis menunaikan umrah ye skang ni

Rasp said...

a'ah lah sis...
suka lak tgk....

paham2...takpe...
dahulu kan keje tu....

ainnoraini said...

alhamdulillah...
tetiba rindu plk kat tpt disana..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, subhanallah. bestnyaaa. teringat pula keluarga mertua yang masih berada di Tanah Suci :)

mama_saly said...

alhamdulillah...
sejuk mata tengok gambar2 mereka berdua tu..
harap2 kita juga akn sampai sana suatu hari..amin

Mrs Lurve said...

pic no3 tue sweet sgt..moga diorg trus bahagia

Ratu Hatiku said...

Alhamdulillah...seronok tgk...

Knor said...

alhamdulillah...suka tgok

are_lin@yu said...

subhanaallah trgin nk ke sana..

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah..

kiera'sakura said...

Alhamdulilah, semoga ada rezeki kami sekeluarga nak ke sana pulak lepas nie amin

Kakzakie said...

Suka bila artis buat ini semua sebab ramai yg jadikan artis idola.

Mizz Aiza said...

alhamdulillah.. semoga dibukakan hidayah oleh Allah swt untuk terus berhijab..

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah...tahniah untuk mereka dah sampai kesana..

faraherda.razalan said...

Comel...hrp terus bertudung...

lieyalatif said...

alhamdulillah..sejuk hati tgk...harap2 lepas ni ade la rezeki lieya plak kesane menjadi tetamu Allah...

wantie said...

ada jugak bincang ngan hubby nak buat Umrah. Tapi hubby pulak nak buat haji terus. takmo dah berumrah umrah...I'allah.

tak pe..dia kan suami I, kalau kena cara pujuknya tu. sure dapat green light.

wahida said...

dia ni tak pakai mekap pun cantik kan...

ct rahani said...

makin cantik elyana nih..

semoga kiter pun diberi rezeki utk ke tanah suci suatu hari nantikan sis..

Cikda said...

err.. elyana ni siapa KA..ampunn tak kenal..

Nieyl said...

Alhamdulillah...sampai jugak yea....
hopefully,nieyl pun akan berpeluang ke sane...Amin...

izan mama mia said...

mmg sejuk hati tgk

hainom OKje said...

Tak apelah....KA...nak tau jugak jawatan apa tu? hehe

QueeN TerataI said...

Alhamdulillah.. moga mereka dpt hidayah di sana... ;)

teringin juga nak ke sana.. InsyaAllah suatu hari nt

Raudzah Z said...

Wah pergi umrah dah macam pergi holiday..moga dapat umrah yang mabrur..

LiYa HaNiF :: said...

insyaallah satu hari nanti kaki ini juaga akan menjejakkan kaki di sana... :)

Deqla Manjew said...

alhamdulillah..cantik elyana bertudung.. wajah suci jek.. putih bersih kan kak..

Bazilah (^0^) said...

comel la elyana ni. tak mekap pon cntk je. hmm moga2 ada rezeki bazi n family nk jejak kaki kt mekah al mukarramah jgk nnti.

ALoNa CintamaniszLite said...

siap berfotoshoot kat sana dorang ni, huhu.
Suami elyana ni kawan kitorang masa sekolah vokay dulu. Tp ye lah..wlpn masih kontek dlm grup fb tp sbb dia kawen artis ni..kureng sket ler nk havoc. jaga standard..hihi..

Cik Kay Jue said...

wah... so sweet

Sayangku Zie said...

alhamdulillah rezeki...

mama aryan said...

moga saya juga dapat kesana satu hari nanti..

Fiza Rahman said...

ALhamdulillah. Cantik2 gambar dorang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...