Tabung Masa Depan ...

Thursday, July 18, 2013

Ashraf Muslim Tamat Kontroversi Poligami

Selepas berteka teki selama ini, akhirnyer semuanyer dah jelas & nyata kini !
Andai benarlah cerita ini !

KUALA LUMPUR - Mahkamah Tinggi Syariah di sini hari ini membenarkan 
 pelakon Mohd. Ashraf Muslim untuk menarik balik permohonan kebenaran poligami
 kerana dia telah bernikah kali kedua dengan bekas kru produksi televisyen, 
Wan Sakinah Ahmad Saburi di Thailand, 7 Julai lalu.
isteri kedua ashraf muslim wan sakinah
(PHOTO EHSAN BEAUTIFUL NARA )
Sehubungan itu Hakim Syarie Muhamad Abdul Karim Wahab mengarahkan 
 Mohd. Ashraf untuk membayar kos mahkamah RM8,000 kepada isteri pertama,
 Noor Dayana Lokman. - KOSMO!


Bab2 ni memang KA no komen...
Doakan sajaleh, yang penting jalankan tangungjawab seadilnyer yer !

( N3 AUTO PUBLISH - Busy sikit lagi !)

35 comments:

- AZIE - said...

susah nk komen...takut xtahu cerita asalnya mcm mana

ejulz said...

dah ada bini cantik pun msh nak cari lain.. xpe la, dah jodoh diorang.. biasa la org berkemampuan, rupa pun ada.. cukup koata 4 pun boleh tu.. haha

Nurzakiah Hanum said...

macam2 kan perangai manusia nie

❤Kamsiah❤ said...

saya baca kat forum2,blog...teruk AM kena bantai...kesian Dayana...kena tipu dek suami..

nea lopah said...

semoga mereka bahagia...

Kisah Si Dairy said...

dah terjawab semuanya...

ieda immi said...

hurmmm tulah
hakikatnya memang ada hati yg terluka
berbaloi kah tanggungjawab yg ingin dijalankan ?

huhuh

eima said...

hmm nape thailand jd pilihan ????

ummuaidan said...

tiada angin masakan pokok bergoyang kan..tp kan beriya2 dia menidakkansblm nie..hmmm lelaki...

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Harap-harap ada kebaikan untuk mereka.

wantie said...

tak mau komen.

beta kupu said...

Tp KA, sedey kot klu sy dlm situasi dayana...:(

Asyifa Mustaffa said...

itu la lelaki...ermmmm...

D Yatie said...

Kte pn x berani nk komen lebih. Sbb itu rumahtangga depa. Tpi byk juga persoalan dgn tindakan. Hahaha.

aTieYusof Family said...

erm!..ada terbaca di dada2 akhbar..apa pun moga depa bahagia:)

Raudzah Z said...

Susah nak komen kan KA..nway I feel sory for Dayana..

aizamia3 said...

eemm.. dari awal mengaku kan senang..
apa2pun moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. sapelah kita nak marah2 dia sedangkan dia bukan sape2 pada kita.. ;)

Kakzakie said...

Walau tidak disangka tapi kalau sudah itu hakikatnya apa nak dikata..

Qashmere said...

Dah kawin..

Qashmere said...

Dah kawin..

JunAina said...

Hal2 cam ni kita leh pandang jelah, nak komen lebih2 karang balik kat diri sendiri pulak... Nuzubillah...

baby comel said...

pun tak tahu nak komen pe..

Mrs Velentine said...

susah nak komen...pandai2 dialah..MV klik2 yea kak KA..

Rasp said...

i oso no komen...

akubiomed said...

Kena tunggu maklumat sahih dari mulut Asharaf sendiri.

Kakizan Omar said...

:).. hidup perlu diteruskan...

shark said...

diam2 berisi upanyer abg samrt nie..
hope suma ok ler pasni.
xnak komen bnyak2 jugak..
sbb xtau criter sbenar.

Fiza Rahman said...

Bertabahlah buat isteri yg diuji. Berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul.

Chic Na said...

harap semuanya baik2 je..

Khai♥Rin : anies said...

kalu sy berada kt tmpt si diana tu ntah cm ne rs nyer

Deqla Manjew said...

serius. tak sangka ... sama la xnk komen lebih2.. cuma simpati pd dayana.. itu je..huhu

Zura@Iwan said...

no komen lah..
semoga bahgia higga ke akhir hayat..

Noe said...

semoga masing2 tahu tanggungjawab masing2 n semoga tabah

Mizz Aiza said...

semoga beliau berlaku adil kepada kedua-duanya..

hainom OKje said...

Kesiannya Dayana....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...