Tabung Masa Depan ...

Thursday, July 04, 2013

Cikgulah Yang Bijak Pandai Bukan Adik !

Adik :  Umi nampak tak ni ? Cantik kan ...
KA :  Macam2lah adik ni... ada2 aje yang nak dibuat !
Adik :  Ini lah patung kertas.  Tengok bila kita pegang2 macam ni boleh digerak2kan !
KA :  Adik yang buat sendiri ke ?
Adik :  Memang lah..... tapi....
KA :  Adik ni memang bijaklah, semuanyer Adik pandai buat yer !
Adik :   Bukanlah Umi,  sebenarnyer Cikgu Fadzli lah yang pandai !
KA : Kenapa pulak ? Kan selalu Adik yang suka reka buat benda2 macam ni..
Adik :  Yelah, Sebab Cikgu lah yang ajar Adik buat patung kertas ni kat sekolah tadi
Ha Ha Ha
KA : Eerrmm....



( Hati yang sebal sedikit ceria bila dapat tambahan rezeki CPUV/BE dari En. Nuffnang lagi.
TQ En Nuffnang. Jangan lupa support dengan clik2 yer ! )

29 comments:

Nurzakiah Hanum said...

rezeki2

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

cute jer bunyinyer....

Mira Adzlia said...

hihi...cikgu mst la pndai kn..hihi...

adrianna syaz said...

Hehe..betuila tu KA.hahaha

Deqla Manjew said...

haha.. mmg la cikgu yg ajar.. tp adik pun pndai jugak buat sendiri... berkat ajaran cikgu tu.. mcm2 la adik ni..

Knor said...

kretipnya...

masuk le tu..rejeki

Sue-Rya Qistina said...

adik kreatif!
tahniah KA dpt CPUV lagi :)

zakirasli .. said...

Wah, cantik !!

ieda immi said...

alor cute nyeee ;)

bijak !

eMMe said...

Alaaa.. Me pun dulu penah wat patung kertas tu, skrg dah lupe lipatannye.. hahaha....adik pun pandai laa...

Bin Muhammad said...

Kalau adik tak bijak masakan mampu membuat seperti apa yg cikgu ajar...Kan Adik! Jgn merendah diri sgt dan jgn meninggi diri...terbaiklah adik.

Murah rezeki KA...saya klik2

ros_reeza said...

Adik pun pandai jugak tau :)
tahniah dapat rezeki BE :)

wantie said...

dulu dok main patung kertas ni. mcm mcm nama le dok letak.

katak lompat tu adik pandai buat tak KA?

Dayana Bahar said...

Mmg bijak.. Bijak buat bijak jugak menjawab yer hehe

Asyifa Mustaffa said...

teringat dlu2 msa skolah..suka buat ptun gini...abis buku dikoyak....hehehe...
tahniah...rzeki ramadhan...:-)

Haryati Faizal said...

tahniah KA...
adik pun pandai jugak kan????

boni kacak said...

hahahaha.. speechless ye?hehehe

Azrul Azmi said...

Hahaha... teringat dulu-dulu... pernah la jugak tengok kawan buat bende tu....

Mizz Aiza said...

comelnya patung kertas tu.. nuff bagi rezeki untuk hari raya..

Noe said...

kreatif cikgunya..adik nya pandai juga..pandai dengar arahan cikgu..

hainom OKje said...

Ingat dulu masa kecik selalu gak buat benda ni.... Sekarang dah lupa dah...

nea lopah said...

Tengok patung tu teringat zaman sekolah, selalu bt patung mcm tu.
Pssstt...done click nuff.

Mia Liana said...

kreatifnya.. bijak.. bijak..

Ummi Iman said...

Teringat pula masa kecik2 dulu main patung kertas ni.
Tahniah dpt rezeki Nuffnang

Raudzah Z said...

comel gak patung kertas ni..pandai cikgu adik..

Rinna said...

Dulu selalu gak wat benda nie..siap kaler2 lagik.. :)

Umi Nazrah said...

lagi lah bijak. hasil ajaran orang lain, dia tau :D

Fiza Rahman said...

Suruh adik buat tutorial mcm mana nak buat kak. Saya dah lupa. Dulu jaman skolah slalu buat.

ummuaidan said...

Adik pun belajar buat nie jgk yer..nie kitorang panggil sijalut..:)
*klik2*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...