Tabung Masa Depan ...

Wednesday, July 24, 2013

Iklan Raya Samsung 2013

Sob Sob Sob Terbaik !


( N3 AUTO PUBLISH - Kepala Tengah Pusing Ni.. )

29 comments:

aizamia3 said...

Airmuka mak nya tak cukup sedihlah.. apa2pun iklan tu memang menarik ;)

zakirasli .. said...

sedih kan iklan ni. cba tgk iklan raya 2013 dari sony plak.. haha

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, sheila pun suka. touching iklan ni :)

Nurzakiah Hanum said...

ala x leh tgk kena block

ummuaidan said...

sungguh touching lah iklan nie..hampir...

ZQ Batik said...

salam
singgah dan follow back
thanks sudi follow kami

Farah Waheda Wahid said...

occay2, kreatif dan berseni orang yang buat plot iklan ni... hi hi hi...malam nanti balik layan sekali lagi ni kakak KA...

eima said...

dulu petronas terbaik sejak yasmin ahmad dah tak de ... lama dah tak tgk iklan terbaru touching habis .... Yasmian ahmad terbest .. mudahan arwah dicucuri rahmat dan tenang di sana ....

Chic Na said...

memang sedih la iklan ni.. hope dpt jadikan pengajaran..

man said...

Mcm xblh tgk je

Ema Johari said...

terbaik.... petronas punya iklan dah keluar ke..selalu dia yg nombor satu kan

nea lopah said...

x dapat tengok lah kak... sob..sob..

Asyifa Mustaffa said...

kesian maknya...nak smua anak berkumpul..sanggup tampal2 gitu...mmg sedih la....

Cetak Baju said...

memang tacing.. lama xde iklan raya mcm ni.. huhu

wantie said...

touching..

QueeN TerataI said...

x blh tgk video la plak..

Ira said...

mendalam maksud iklan ni..

Mizz Aiza said...

betul-betul tersentuh perasaan tengok iklan ni..

Raudzah Z said...

so touching KA..kalau dulu-sulu excited nak tengok Petronas, tapi sekarang dah kureng sikit..

Cik Kay Jue said...

suka tgk iklan ni..

Khai♥Rin : anies said...

tetiba tingat arwah yasmin ahmad
alfatihah

Haryati Faizal said...

mang terbaik...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam KA,best iklan skrg yg ditayangkn kat tv..tambah2 iklan2 nk raya ni :)

Kancil 8349 said...

kreatif dan penuh simbolik

Vee said...

terasa di hati ...

ANNA MARIANA said...

anna suka iklan ni..
sedih sangat..

eMMe said...

KA! saya hati batu kak! tak cukup sedih, yg plg sedih saya penah tgk, iklan petronas kot, pelakon nye rozie rashid dgn wan maimunah.. taktau la kalau KA tgk leh nangis2 ke tak, heeee~

Deqla Manjew said...

deqla ada tgk semlm kat u tube.. tp cuba amek wan maimunah jadi mak .. kompem lagi sedih..haha..

intanfirdaus247 said...

Nanti intan tgk….:) skrg ngah keja nak buka youtube x leh..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...