Tabung Masa Depan ...

Sunday, July 07, 2013

Singgah Sebentar Di Hutan Lipur Sungai Chongkak

Selalunyer kalau cuti2 weekend
En Hubby mesti ajak lepak sini
Suka Dengan Inap Singgah Yang Ini
Hanya Ada Di  Hutan Lipur Sungai  Chongkak, Hulu Langat, Selangor  !
... Lama dah tak pergi sebab tiap hujung minggu ada2 saja aktiviti lain
Lepas rindu dengan tengok pic2 ini ajelah yer !

 

( N3 AUTO PUBLISH )

20 comments:

Asyifa Mustaffa said...

lama dah x pgi sg congkak...dah ada cmni rupanya....x tau plak dah....

Nour Adieb said...

cantik! :)

Ietams said...

ade tpt tido juga eh KA kat sini?
saya tak penah sampai pun kat sini lagi...huhuhu

ANIM said...

saya ni belum berkesempatan bermalam kat kawasan waterfall...tepi pantai, tepi sungai tu tak kisah lagi, tak taule nape...

Bin Muhammad said...

Wow...memang menarik! Rumah di alam semulajadi, mesti sejuk, nyaman dan menyegarkan!

ayut said...

ala2x umah pokok dh ni...ni akak bercuti kat sini ke?

Bicara Kak Noor said...

selamat berhari minggu utk KA ya, ok jugak tengok gambar sekurang2an lepaskan rindu dendam dengan hutan lipur ni..

Amanda Suria said...

SA x pernah saampai lagi...tp tgok gambar ni SA setuju memang sangat2 mendamaikan...

Heri Gipzy said...

Sepertinya enak sekali suasananya,, sejuk ?

QasehnyaRania said...

tak prnah sampai
selamat bhjng mnggu

Mizz Aiza said...

aiza tak pernah sampai ke sana lagi..

eita said...

dulu pernah pergi sungai congkak 2 kali...

sekarang ni kalau rindu tengok gambo je lah...

kay_are said...

pernah pergi sekali je kat sini.. best jugak =)

Azrul Azmi said...

Nice place....

kasihredha said...

Bestnya
Resort tu berapa per day KA

Fiza Rahman said...

Bestnya. Dah lama tak mandi sungai.

Haryati Faizal said...

rajin singgah situ ye KA...

Raudzah Z said...

Belum pernah sampai sini..

Deqla Manjew said...

deqla penah pegi sini sekali je..hihi

Mimi Azirah said...

xpnh dtg sini pun...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...