Tabung Masa Depan ...

Sunday, July 28, 2013

Terkenang Semasa Dulu Di Bulan Puasa

Alhamdulillah KA beransur sembuh
Even tidak sepenuhnyer lagi
Sedar x sedar dah 19 hari kita berpuasa yer
Bagi kita yang dewasa ni 
Cuma mencari rahmat & keberkatan di bulan mulia ni
Tapi kanak2 yang paling seronokkan
Teringat dulu2 waktu kecil seronoknyer dibulan puasa ni
Kalau nak diceritakan keseronokkan itu 
Pasti x habis 10 hari 10 malam kan...
Apapun tumpang gembira dan bahagia tengok
Anak2 dan anak2 buah ni...
Bermain2 bunga api !!!

Percik2 Si Bunga Api
Cahaya bersinar memancar di tepi
Ikhlaskan hati sama2 maafi
Moga 10 ramadhan terakhir , terbaik buat kita nanti !
In Shaa Allah....

15 comments:

ummuaidan said...

terkenang zaman budak2 dulu..seronok main bunga api..apapun anak2 perlulah sentiasa berhati2 n diawasi..:)

Zira Aziz said...

..tu la..dh lama tak main bunga api..selamat hari raya KA..maaf zahir batin :)..salam ukhuwah..

Ujie said...

bestnya terkenang dolu2..main bunga api..pelita keliling rumah.

eita said...

tulah kata kan...kalau citer zaman budak2 dulu soh2 3 hari 3 malam tak habis lagi....hahahha...


cepat sembuh ye KA

Shaiful Zaidi said...

teringat jugak masa zaman kanak2 dulu...

Dzureen Darwis said...

Get well soon KA :)

ayut said...

:) moga KA makin pulih yer...tp jap..tgh nk crik cerita yer ni...dulu msa kecik2x pon kita seronok je men bnga api :)

Tetamu Istimewa said...

Eh, 18 ke 19 ni?

Vee said...

kat kg juga yg meriah main bunga api sbb ramai anak buah kumpul ... semoga 10 mlm terakhir ini memberi ganjaran pada kita ...

Rinna said...

Raya nie budak2 laa yang seronok sebab dapat main mercunkan.. :)

Deqla Manjew said...

zaman kanak2 jugaklah yg terpaling indah kan.. raya ni seolah-olah utk dorang je.. tp kdg2 deqla join gak main bunga api dgn ank buah..haha..

wantie said...

part main bung apai ni. dah tak larat dah nak layan karenah Amirul tu. tiap[ tiap hari dia beli. adoi

Ema Johari said...

anak-anak dah minta beli bunga api...

aizamia3 said...

InsyaAllah.. moga 10 Ramadhan terakhir ni membawa sesuatu yang baik bagi kita semua.. ;)

anak2 paling seronok.. masa kita dah lama berlalu.. la ni turn anak2 pulak.. ;)

Fiza Rahman said...

Kejap jer kan kak. Dah nak habis ramadhan. Rasa seih plak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...