Tabung Masa Depan ...

Tuesday, July 16, 2013

Tolong Jangan Nangis !

 Sedih sangat , tapi tolong jangan nangis di bulan posa ni yer !


( N3 AUTO PUBLISH )

24 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

ok..

beta kupu said...

menusuk kalbu! :(

Nurzakiah Hanum said...

ala kena block

faraherda.razalan said...

Tak nmpk lah video tu KA...

aTieYusof Family said...

Terkesan di hati..mmg sedih Kak:)

Knor said...

tak nangis...sedih je...

wantie said...

nak nangis jugak boleh. hmmmm

ieda immi said...

alaaaaa kenapa x leh bukak huhuh

Bin Muhammad said...

Video ape ye...ade link url...xnampak ape pon.

Amanda Suria said...

X leh bukak la KA...

Papa Mifz said...

memang agak sedih jugaklah...huhu

llizz said...

Saya pun tak leh bukak jugak...

Chic Na said...

alaa tak sanggup nk tekan play.. :(

klik2 sunsilk..

boni kacak said...

agak menduga juga perasaan bila tengok video tu

ANIM said...

tergenang airmata jugak KA..
saya teringat arwah mak sedara saya yg melahirkan bayinya lebih awal (minta dr cepatkan pembedahan) kerana pak sedara saya kena kerja luar negara utk satu tempoh. anak sulungnya itu dinantikannya setelah 8 tahun berumahtangga. bila lihat video ni teringat arwah..

D Yatie said...

:')

nea lopah said...

sob..sob..sob...

ANNA MARIANA said...

adessss.. sedihnyaaa :(

ummiross said...

sebak!

Fiza Rahman said...

Alaaa...tak bley view.

kiera'sakura said...

memang betol iklan tue menyentuh hati

Deqla Manjew said...

x leh tgk kat opis..so deqla tgk kat umah je la lps berbuka.. boleh la nangis kan!

hainom OKje said...

Sedih...tapi tak sampai feel kot KA tulah pasal tak sampai menangis!

mama aryan said...

tak dpt nak tgk lak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...