Tabung Masa Depan ...

Saturday, July 27, 2013

Update Blog Sekejap Bila Sakit Dah Berkurang

Hari ini terasa nak jenguk2 blog sekejap pun jadi ler
Sakit2 gastrik tu masih bersisa lagi sebenarnyer
Sakit perut, sakit kepala dan rasa mual pun masih ada
Ujian kan jadi kena redha ajelah yer !

Sambil duduk di serambi rumah
Memerhati cili besar yang belum lagi memerah
 Dan daun2 kunyit dan anak2 terung takut ianyer parah
Tapi cuma dapat jenguk2 dari jauh ajelah...

Jadi selak2 baca juga lah berita dunia
Dan satu yang mencuri perhatian sebenarnyer
Nama si putera comel William - Kate ler
" George Alexander Louis" rupanyer...
 

Apapun...Andai ada daya
Nanti2 KA cuba terjah laman kawan2 yer
Secara pelan2 lah yer
& TQ sudi jengah blog KA juga... Daaaaa

19 comments:

Tetamu Istimewa said...

Oh, semoga cepat sihat ya.

Suka bercucuk tanam ya.

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

banyakkn berehat yer kak... take care... moga cepat sembuh

nea lopah said...

Lepas brbuka nnti makan ubat yer.
sakit2 pun sudi jenguk blog saya. Tq KA

zaza nizam said...

As salam, lama xsinggah cni.. hope akak sihat ye!! selamat berbuasa :)

Tinta Lana said...

Assalamualaikum KA :)

Banyakkan rehat ya KA.

Haa..banyak juga KA usahakn ya..cili, daun kunyit, terung.. seronok ada tanah.. org tak merasa,duk rumah bertingkat..huhu

Suki Man said...

makin ubat..sy doakan supaya kok cpt sembuh.hehe

Bin Muhammad said...

Kesihatan itu lebih utama... Ujian Allah di bulan Ramadhan ini, semoga cepatlah sembuh ye.

izan mama mia said...

mg cepat baik yer
comel anak raja tuu

BUNDA a.k.a KN said...

rajin KA bertanam...nampak segar dan menjadi jer cili tu...cili hijau ni kalu bunda dapat bunda buat ulam...sedap rangup..

ALoNa CintamaniszLite said...

wahh...ada alexander..

dear xila said...

semoga kekal sihat dan cergas supaya dpt blogging dgn baik heeee

Raudzah Z said...

Take care KA..and cantiknya lada tu..very the fresh one..

boni kacak said...

mohon segera sembuh ye...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam KA semoga cepat sembuh ya..subur tanaman tu..suker tgk!

ayut said...

ooo..KA gastrik yer...sabar ye KA.dugaan dlm Ramadhan... :) menjadi dh tanaman KA :) sronok tgk bila menjadi kan....

ANNA MARIANA said...

jangan lupa makan ubat ye..
suka tengok cili hijau..
nampak segar sanagt :)

Deqla Manjew said...

akk mmg ada gastrik ye? skng dah smbuh kan? alhamdulillah.. sedap nama putera baru tu.. :)

wantie said...

get well soon yer.

wah tengok cili tu . geram pulak rasanya. berbudi dengan tanah beginilah kan. hasilnya sangat memuaskan.

Fiza Rahman said...

Take care kak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...