Tabung Masa Depan ...

Monday, July 29, 2013

Video Raya Johan Raja Lawak 2013

Saja2 tengok moga dapat reda2kan sakit ni...


Lawak ler Johan ni.....

( N3 AUTO PUBLISH - Sedikit busy pagi ni ! )

20 comments:

Farah Waheda Wahid said...

malam semalam dok tengok sekali lalu, tapi x sempat nak tengok betul2 lagi...he he he..al maklumlah mata dah mamai...

Nurzakiah Hanum said...

best iklan nie

nea lopah said...

Nak tengok kat umah nnti lah...

boni kacak said...

tadi tengok nabil punya. hehehe

Mrs Velentine said...

mmg suka video ni kak....klik2

Papa Mifz said...

Johan nih memang agak lawak jugaklah...hehe

izan mama mia said...

johan,,sll je lawak

Dzureen Darwis said...

Haha lama x nampak Johan!

Bin Muhammad said...

Semakin terasa dah suasana hari raya!

Kancil 8349 said...

lucunya

Deqla Manjew said...

x bole tgk kat opis.. nnti tgk kat umah.. ;)

wantie said...

sib baik le dia tu ada darah cina kan. pepandai la dok ubah slanga cina tu. cina pun tak cakap lawak cam dia tu. asyik pun pun je kat belakang..

Ira said...

xleh nk tgk kat opis la.. mesti kelakar ni..

semoga cepat sembuh ye KA..

sudipVSsenduk said...

sakit apa KA? get well soon

Che Rosliza Che Mat said...

memang lawak...

paridah said...

suka juga lawak johan ni...knp KA xsht ke, kak doakan moga cpt sembuh yer

Raudzah Z said...

kita suka tengok iklan ni KA..lawak si Johan tu...

Mizz Aiza said...

memang lawak.. hehe..

ANNA MARIANA said...

anna suka johan..
kalo dengar lawak dia boleh pecah perut anna ketawa :)

hainom OKje said...

Eh Om....Keluarga Iskandar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...