Tabung Masa Depan ...

Friday, July 19, 2013

Video Teladan Kasih Ibu Membawa Ke Syurga Kan

Adik kalau cerita bab2 ibu bapa
Ulang2 dier cakap 
" Syurga tu dibawah tapak kaki ibukan, Ustaz yang cakap !"
Sambil peluk & cium KA
Sebaknyer rasa bila tengok Video ni...
Pengajaran & teladan untuk kita semua juga !


Ibu tu sebenarnyer dah tahu anak dier dah tinggalkan dier
Tapi hati seorang ibu kan, begitulah ...
Masih terus berharap & berharap !

Sayangilah ibu bapa kita selagi ada
Sesungguhnyer syurga itu di bawah telapak kaki Ibu kita
Dan redha seorang Ayah sebagai kunci pembukanyer
Al-fatihah untuk Arwah Abah........

Moga bermanafaat & jadi teladan buat kita semua yer !

28 comments:

Kisah Si Dairy said...

sayangilah dia selagi dia masih ada...

Nurzakiah Hanum said...

nanti nak tgk kat umah

Ibu Amirul said...

huhuhu sedih

nuyui a.k.a miss YUI said...

syg makkkk!

Qashmere said...

Sweetnya adik....sjeuk hati kan...

ummuaidan said...

Sedey tgk video tuh..kita yg dah jd ibu nie blh paham perasaan sorang ibu jika terjd demikian..

ejulz said...

x dpt pulak tgk pagi ni.. Insyaallah mlm nanti tgk..

lizz said...

ala kA...tak leh nak nengok video ni...
betultu tampa ibubapa siapalah kiter...

Ema Johari said...

nak jumpa ma malam nanti...InsyaALLAH..

aTieYusof Family said...

MMg sedih tgk video ni...
dah pernah tgk hari tu.. btl tu kak..sayangi lah org tua kita selagi mrk ada..:(

faraherda.razalan said...

Sy tak dpt tgk kat sini sbb opis block youtube. Mesti sayu je.

NM03 said...

ok kak... saya nak bukak pakai hp. pakai pc opis tak boleh, kena block

eita said...

bila ibu dah takde hilang doa seorang ibu...


Umi Nazrah said...

menda ni bila si ibu dah takda, baru lah si anak tu nak menyesal la, teringat la kat si ibu. sebab tu lah peluang selagi ada, kena hargai & gunakan dgn sebaiknya :)

lieyalatif said...

touching n terharu tgk....rindu mak kat kampung huhuhu

hepy weekend KA!~

nazeef nazeem said...

ala sedey..ada jugak anak yang tergamak nak tinggalkan ibu dia....subhanallah

mama aryan said...

al-fatihah utk arwah mak & ayah saya...sedihnye

Noe said...

sedih laaa....sayangi dan ziarah la ibu bapa kita selagi mereka masih ada...

Deqla Manjew said...

nnti deqla tgk kat umah.. mesti sebak nnti ni kalo tgk. T_T

Fiza Rahman said...

Tak blh tgk...huhuhu...

Mizz Aiza said...

al-fatihah untuk arwah abah KA.. walau sejahat manapun seorang anak tu terhadap ibunya, tetap diterima oleh ibunya.. tapi anak sampai hati sanggup membuang ibunya.. sedih pula..

suri said...

sedih tak rela nk menagis huhuhu

Raudzah Z said...

Sedih..Doa untuk ibu kita...janganlah jadi seperti mereka..

Ira said...

alamak xleh nk tgk..
semoga kita tergolong bersama org2 yg berbakti kepada ibu bapa...

ayut said...

selagi ada...nnt dh c\xde mmg sebut ckit je pasal mak ayah berair mata ni... *~*

hainom OKje said...

Tak dpt tgk KA... tak keluarlah pulak.... Moga ada pengajaran yg dapat dikaut dpd situ....
Kasih ibu mmg tak de tukar ganti... Kasih anak belum tentu! Kan...

Si Matatajam said...

Alah Sayang la x dapat tgk video tu

kay_are said...

hmm..sebagai anak, kne ingat ibu dan bapa yang dah susah payah besar kan kite..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...