Tabung Masa Depan ...

Wednesday, July 03, 2013

WW : Artist Reimagines 'Useless' Everyday Objects

Giuseppe Colarusso gave everyday items vital design flaws to make people question
their functionality. He added holes to sports bats,
removed plug holes from sinks and fashioned
 'ropey' cutlery as part of his imaginative artwork.


9 comments:

AnneRaini said...

tgk gambar2 ni terus ckp "macmana nak.....?" hehehe

Sheila Salim said...

Assalamualaikum KA, yang buah oren tu smart! hehhe

Nurzakiah Hanum said...

kreatifnya ko org

wantie said...

keyboard tu. akan keluar symbul tu ke kalau type

Noe said...

sama dengan AineRaini....tengok je gambar2 tu...terus terfikir...macam mana nak?? hehehehe

Mizz Aiza said...

agaknya apa motif orang yang membina atau merekabentuk benda2 tu ya? sebab memang nampak macam tak boleh guna pun.. hehe..

Hanih Borhan said...

Kepala otak org, kreatif2 belaka... :)

ALoNa CintamaniszLite said...

haha...sinki takde lobang, giler..
penggelek doh tu 4 segi..alahaii..camno.
Dari byk2 gambar tu..2 ni laa yg sy rasa paling terkesan di hati, hahaha..

hainom OKje said...

Yg sinki tu mmg tak perasan tak de lubang. Hingga terbaca komen atas tu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...