Tabung Masa Depan ...

Wednesday, July 31, 2013

WW : Salute Pada Moyang Ni !

Great-grandmother spends 15 YEARS making miniature village

A great-grandmother has spent 15 years carefully making net curtains, kitchen tables and plush sofas - all for a miniature village which now fills her spare bedroom. Lily Barton, 73, with the help of her husband Derek, 83, make small figurines, cars, lamps and even a fish tank with fish in it for 'Barton Village'.

26 comments:

shark said...

memang menarik...
kalau jual ni mmg laku ni..
harga boleh tinggi..
terbaek~

Nurzakiah Hanum said...

cute

Knor said...

mcm cerita red riding hood...atau ginger bread...klasik sgt

dear xila said...

tinggi hasil tgn dia ni...boleh buat $$

ANIM said...

Moyang ni buat 15 tahun...Kena cermat jaga nih...silap2 bukan kata 15 hari, 15 minit bagi cucu2 main..pegang sana, sentuh sini...boleh rosak..

ANIM said...

Moyang ni buat 15 tahun...Kena cermat jaga nih...silap2 bukan kata 15 hari, 15 minit bagi cucu2 main..pegang sana, sentuh sini...boleh rosak..

ummuaidan said...

mmg solute lah wpun dah berusia boleh lg buat camtuh...

ummuaidan said...

done nuff charity :)

lizz said...

cantiknyer....kemain lama sampai 15 tahun tu...

Ira said...

comelnye..
moyang ni mesti teliti org nya.

Mizz Aiza said...

comelnya dia buat.. :D

Farah Waheda Wahid said...

creative dan sememangnya dari kecik2 dulu minat dengan miniature yang macam ni... hu hu hu...

Nurfaezah Abdullah said...

interesting hobby :) blh buat mini gallery dah ne hehe.

Riedaffya ibrahim said...

sangat comei..kalo da minat kan..

wantie said...

hobi yang lain dari yang lain. betul betul sabar utk buat ni.

petrasis1 said...

wow.. makcik ni sama minat dgn sy.. so far sy dh buat 3 miniature rumah melayu tradisional... :-D

boni kacak said...

huyyoo.. terperinci hasilnya tu.. hanya orang-orang yang teliti dan punya kesabaran yang tinggi je mampu hasilkan seni macam ni

Haryati Faizal said...

wah kiutnye...suke gak tgk benda2 camni....

Khai♥Rin : anies said...

Hebatlah!

Kancil 8349 said...

hebatnya..kreatif dia buat

Deqla Manjew said...

kecik2...comeinye.. rajin moyang tu buat... ;)

Raudzah Z said...

so cute...memang creative moyang ni..

kiera'sakura said...

kira memang suka sgt tengok art mcm nie. nak buat tue sgt rumit hanya org yg betul2 teliti dan penyabar je mampu buat

are_lin@yu said...

alahai cutenya..

MaMa Rey said...

cantik..cute...hobi yang menarik

mama aryan said...

menarik nih..klu saya tak setekun ni nak membuatnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...