Tabung Masa Depan ...

Wednesday, July 31, 2013

WW : Singgah Di Festival Ramadhan 2013 Putrajaya

Ada pelita ala2 kampung kat sini ...
Anak2 &  anak2 buah seronok main & berlari
Kita yang dewasa tumpang gembira memerhati !


30 comments:

hainom OKje said...

Ohhh ada cenggitu yeh kat Putrajaya KA... barulah nampak mcm nak raya kan hehe

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Eye_nee said...

meriahnyaaaa...

ZQ Batik said...

kalo dok putrajaya mesti mood raya dah mari kan!

Dzureen Darwis said...

Indahnya malam yang terang sangat

aTieYusof Family said...

Cantiknya pelita tu..
meriah je nampak...:)

Shaiful Zaidi said...

wow..banyaknya pelita....

wantie said...

lagi la terasa nak balik kampung KA. nak pasang pelita

Kakzakie said...

Bagsulah KA. Ada kemeriahan macam kat kg. Modd simbahan cahaya lampu jalan tak sama dgn pelita tau...

Qhaifa Nur said...

sure ramai orang kan KA...
suka pelita tuh...

Raudzah Z said...

meriah KA...dah macam malam raya pulak..

Wak Gelas™ said...

meriahnyerr.,ehHHee

Asyifa Mustaffa said...

Meriahnya ! Da mcm pesta lampu...

Deqla Manjew said...

dah rupa pesta cahaya.. haha.. cantik kan.. deqla keje je kat putrajaya.. tp x pegi pun..kahkah..

QueeN TerataI said...

wah.. meriahnya.. suka2!

AnneRaini said...

sy yg dok dekat pon tak pergi lg festival ni..hehe

Ujie said...

Cantiklah!
Memukau pandangan.

Bin Muhammad said...

Ada festival Ramadhan...untunglah tinggal dekat Putrajaya ni.

shark said...

menarik jugak yer..
braper ratus ler ada pelita tu..

Knor said...

malaikat turun ke bumi nak tgok hambanya beramal..rupanya hambanya tgh duk main pelita...

ummuaidan said...

wah..tgk nie terasa cam nak beraya sesangat dah nie..:0

lizz said...

meriah sungguh...bercahaya gitu...

Mizz Aiza said...

aiza tak sempat pergi pun..

Nurfaezah Abdullah said...

semangat nak raya ne hehehe

ieda immi said...

ya allah cantiknyee kak

kalau anak2 saya nie sure mereka suke .. tahun nie nak pasang pelita juga kat umah saya tuu ;)

Haryati Faizal said...

meriahnye putrajaya....KA

boni kacak said...

meriah bagai. wah. penuh dengan pelita..

Fiza Rahman said...

Wah...meriahnya.

ALoNa CintamaniszLite said...

Bg sy...tak mengapa pasang pelita masa nak raya dlm 10 malam terakhir tu..
Ikut niat kita laa...
kita cuma nak memeriahkan lagi malam2 tersebut.

mama aryan said...

nampak mcm suasana kg lak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...