Tabung Masa Depan ...

Thursday, August 29, 2013

Buang Yang Keruh Ambil Yang Jernih

Maksudnyer...
 Buang yang jahat dan ambillah yang baik serta mulakan dengan penghidupan yang baru.
Barulah hidup kita akan lebih tenang & bahagia!

Macam Dato' Siti Nurhaliza & Tengku Zawiah ni..


Afterall, semua yang ada di dunia ini hanyalah pinjam2an buat kita kan !
 

29 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kan bagus mcm ni berbaik sesama saudara islam

Nurzakiah Hanum said...

sweet

Norhasniza Khalid said...

itulah yang sebaiknya, masing-masing dah ada kehidupan sendiri..

LydSunshine said...

siti nampak remaja pakai mcm ni berbanding gaya mak datin sebelum ni.

Kakzakie said...

Sama-sama dah punya keluarga sendiri juga kan. Bagus anak dia jadi penyatu..

Cikda said...

setuju sangat KA.. :)

aTieYusof Family said...

Betul tu...tak kemana klu kita bermusuhan ni..hidup pun tak tenang..
mcm ni kan elok...:)

Deqla Manjew said...

alhamdulillah... nk berperang sampai bila ye tak.. hihi..

aizamia3 said...

masing2 dah ada kehidupan masing2.. ;)
moga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

Shark Kay said...

saper amik yang keruh mmg keruh ler hati dia..

Fiza Rahman said...

Masing2 dah bahagia dgn keluarga baru.

wantie said...

alhamdulillah..sejuk mata memandang.

Hazmin Hamudin said...

Sampai bila nak berperangkan. Akhirnya sudah berdamai semula.

Cik Kay Jue said...

bagus la macam tu..

Asyifa Mustaffa said...

moga bahagia selalu la hendaknya....:-)

Yumida Huda said...

alhamdulillah
bahagia nengok

Chic Na said...

kan elok tu.. ;)

Acik Erna said...

Anak2 yang paling suka kalau dah berbaik ni

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

Alhamdulillah..itulah yang sebaik-baiknya =)

nor azman said...

baguslah mcm itu..dato k mst suka..hahhaa

Nurul Ain Zulkarnaind said...

happy nyaaa

Ummi Iman said...

Alhamdulillah. Manusia biasanya baru2 terima ujian mmg sukar nak lalu. Tp bila hati dah sejuk dan masing2 fikir yg baik Insyaallah akan jd baik.

ZazaMyMoon said...

satu contoh yang biak.. alhamdulillah..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

betul tu KA..

baby comel said...

Buang yg keruh, ambil yg jernih. Hati mesti tenang

Bin Muhammad said...

Alhamdulillah...
shopping2 twisties seketika...

Raudzah Z said...

Semoga Bahagia...dah ada kehidupan masing-masing yang lebih baikkan KA..

Mohd Selim Zainal said...

Assalammualaikum... KA,

bagus yer berbaik2 kan... jgn gaduh buang yg keruh ambil yang jernih2 aje k...

mselim3

Tetamu Istimewa said...

Itulah yang sebaiknya. Moga kita tidak berhalangan dalam perhubungan sesama manusia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...