Tabung Masa Depan ...

Saturday, August 03, 2013

Warna Warni Aidilfitri Angah

Ini cerita raya Angah kali ni
Orang sibuk beli itu & ini
Dier duk sibuk order yang ini
Siap order online lagi 
Nak tengok apakah itu yang dibeli
Memang penuh warna warni
Sebut je warna apa semua dah ada dalam almari....

Warna warni lah Aidilfitri kali ini
Yer Angah !!!!

Leh siap2 cakap lagi
Tahun depan dier pulak nak meniaga tudung online macam ni !!!!!!

( N3 AUTO PUBLISH )

18 comments:

zaza nizam said...

memang betul la warna wanrni kak! angah2 raya sakan kali ni hehe

Dayana Bahar said...

Shawl... budak2 muda skang ni suka pakai tudung mcm ni.. berbelit2 hihi

wantie said...

ha..bagus tu angah semangat dah ada. lepas ni aunty order kat angah je la.

Masha Meisters said...

hehehe...tahun depan boleh bernaiga online pulak...borng habis...
sekarang dah senang sejak menjak dah ada jual beli online ni...hehe

ANIM said...

ok aper...yang cantik, kita pilih dulu kan angah..hee

NoEn said...

wah...banyaknya tudung...sume kale ade

ummuaidan said...

wah kemain lg angah nie ..cam nak niaga tudung laaa...:)

pena rozie said...

Tudung bawal.... Rozie pun suka

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah...InsyaAllah....

Asyifa Mustaffa said...

ok la klau nak niaga tu...
sy cari tdung x jumpa2 lgi ni KA, stress btul lah..! huhuhu...

ayut said...

wah..berwarna-warni semua yer dh...ni mesti bdk2x ni yg semangat yer ni..hihihi.smua warna ada :)

ayut said...

done inti dan hotlink

Acik Erna said...

Assalam KA..acik pun sama..sampai 10 helai order online tudung akel

Raudzah Z said...

Wah banyaknya..penuh warna warni..senangkan order online KA..tak perlu sesak-sesakkan diri..

mama aryan said...

saya ni belum ada tudung raya lg ni,bole minta dgn angah satu ni...hihihi

Deqla Manjew said...

mcm2 adik ni.. mmg warna warni tu.. tdg bawal deqla suka jugak pakai..

hainom OKje said...

Kalau online berapa RM KA?

Tetamu Istimewa said...

Amboi, banyaknya. satu dosen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...