Tabung Masa Depan ...

Wednesday, August 28, 2013

WW : Pertemuan Saudara Mara & Rakan Taulan Di 2 Rumah Terbuka Raya

DI SANA - DI KOTA


DI SINI  - DI DESA TERCINTA




( Banyak lagi gambar2 sebenarnyer, tak larat dah nak upload ! )

47 comments:

Nurzakiah Hanum said...

meriah

yan's cottage said...

wah....meriahnya...kunjungan yg akan mengeratkan persaudaraan gitu.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah kak meriahnyerrr nengok

Haryati Faizal said...

meriahnya KA

Asyifa Mustaffa said...

meriah !

Riedaffya ibrahim said...

seronok dan sangat meriah...agaknye setahun sekali dapat kumpul camni kan..

Noe said...

bila dh jumpa ramai...mesti macam2 cerita..gelak ketawa...bess nya klu duduk umah kg kan...aman jer..

wantie said...

dok cari mana la adik ni... last tengok pakai baju sedondon tu. hahaha...

KA sorang ke yang prepare semua ni. terbaik!

beta kupu said...

baik kg n bandar, dua2 nmpk best la KA ! meriahnyaaaa raya ;)

Mimi Azirah said...

seronokkan jmp saudara mara

Rasp said...

ramainya....meriah!
best ooo...

LydSunshine said...

Meriahnya KA. Kek sampai 3 kat majlis di desa tercinta tu.

ummuaidan said...

seronokkan rumah terbuka dptlah berkumpul rakan taulan

Khai♥Rin : anies said...

meriah nyer kak

aizamia3 said...

memang rindu suasana raya sebab kemeriahan yang jarang ada di bulan lain.

Shaiful Zaidi said...

wah masih lagi hangat suasana raya..

AnneRaini said...

meriah suasana.

el said...

meriah betul rayanya..mcm2 menu ada

ritu balik kelantan ada gak mcm ni..mkn nasi kerabu..el lupa nak bergambar kt sn..rugi sgt2...
hehehe

slm kenal ea

Umi Nazrah said...

bestnya ramai2 kumpul. masa ni lah rasa erti persaudaraan tu erat sangat ^_^

aTieYusof Family said...

wah! meriahhnya KA... ramainya:)

Ummiarissa Mahdi said...

tengok gambar je dah tau meriah...sukanya...

nea lopah said...

Meriah nya.... betul tu KA, kalau nk upload mmg tak larat rasanya. hehe

Che Rosliza Che Mat said...

wah....meriahnya...kunjungan yg akan mengeratkan persaudaraan betul kan...seronok tgk..

Kakzakie said...

Detik-detik yg menggembirakan bila ada pertemuan begini KA:)

J.Syazwana said...

terus lapar. huhuhu

Qhaifa Nur said...

setuju dengan kakzakie...
detik menggembirakan...seronoknya KA

Bin Muhammad said...

Sungguh meriah dan seronok....
Bukan selalu dapat macam ni!

Asmar Arafad said...

KA meriahnyer, bila hari raya tiba sanak saudara pasti berkumpul, di masa itulah kita akan bertemu, jika tidak kita akan berjauhan, baru sempat nak jenguk KA, sihat ker?..

Rinna said...

Meriah dan kenyang makan2..yer..KA

Norhasniza Khalid said...

3 bijik kek tu... bestnya... meriah sambutan open house KA ye..

Tihara said...

alhadulillah, meriahnya dgn gambar celebrate raya :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

meriahnya bila sesekali berjumpa.. :D

Yumida Huda said...

wah..beznye..open house
hmmm....yumida klo g open house sure mkn byk2..hehe
sedap pulak lauk yg org lain masak

Vee said...

kek tu mengiurkan saya lah ...

Chic Na said...

wahh 3 biji kek.. suka tengok yg perempuan 4 orang baju belang2 tu..

Budak Kampung said...

kak...iman nk 3 kek 2..sedapnyer yummy 3

Raudzah Z said...

Meriahnya KA...tapi yang mana satu KA ya...

Hazmin Hamudin said...

Rumah terbuka ni la tempat nak jumpa bali kawan-kawan lama kan kak KA

paridah said...

wah...meriah beraya n makan2

m.u.l.a.n said...

tumpang seronok...!!!

Nurul Ain Zulkarnaind said...

meriah betul

banyak makanan best2 tu hehe

Myra Jay said...

Kek tu menarik... Nampak sedap plak tu :D

Knor said...

hanya raya aje dpt berkumpul begini..

meriah,banyak cerita nak di kongsi..alhamdulillah

Deqla Manjew said...

jamuan raya mcm ni dpt mengeratkan lagi silaturahim kan..alhamdulillah..cantik kek.. pink kaler lagik.. ;)

Fiza Rahman said...

Meriahnya.

Tetamu Istimewa said...

Seronoknya dapat buat rumah terbuka macam ni. Dapat bertemu kenalan lama mahupun baru.

MaMa Rey said...

meriahnya KA..seronokkan saudara mara datang berkunjung..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...