Tabung Masa Depan ...

Monday, September 30, 2013

Cerita Rezeki BE KA & Hadiah Adik Lagi !

Agak kebusyan di minggu lepas hinggalah ke minggu depan gamaknyer KA
Menyiapkan kerja2 tender yang baru siap separuh jalan
Hari ini baru dapat jenguk Nuffnang sekejap
Alhamdulillah ada rezeki penambahan BE/CVUV lagi
Terima Kasih NUFFNANG & Penaja
Serta kawan2 yang sudi terus clik2yer !
TERJAHLAH SINI UNTUK INFO LANJUT

http://www.trendsetter.com.my/


 

Tapi bukan setakat rezeki KA aje
Adik pun ada rezeki untuk dier juga
Yang ini berbungkus cantik sekali
Adik menang lagi tempat pertama pertandingan  mewarna di sekolah dier
 
 Dan
Menang tempat ke 3 untuk pertandingan cipta reka kad kemerdekaan
Walau Adik sedikit bersedih juga sebab yang ini dibuat di rumah bukan di sekolah
Tapi cepat2 KA pujuk Adik
" Tempat ke 3 pun dah cukup baik tau Adik
Dari ramai lagi kawan2 Adik yang tak menang apa2 pun
Apalagi ianyer atas usaha Adik sendiri 
Tak minta pertolongan dari sesiapa lagi
Dan Ummi cukup2 bangga walau Adik cuma dapat tempat ke 3 !"
Sesungguhnyer kalau kita berusaha
Pasti ada rezeki buat kita, In Shaa Allah
Tak kiralah samada besar atau kecil rezekinyer Adik !

( NOTA KAKI :  Masih lagi kebusyan minggu ni, BW slow2 jelah nanti )

28 comments:

❤Kamsiah❤ said...

tahniah KA..BE tu sikit2 lama membukit hehe

Kisah Si Dairy said...

nak tengok jugak lukisan adik tu...mestilah cantik kan..kalau dah menang tu...wah...bestnya

ummuaidan said...

Rezki anak beranak kang..
tahniah adik dpt hadiah..cuba lg terbaik thn depan yer

Vee said...

anak buah saya , klu masuk pertandingan mewarna kat sekolah , selalu menang . bila tanya hadiah , trus x de mood ... mc biasa lah , jwbnya .... heheheeee

Nieyl said...

BE lagi..wah!bertuahnyer..

Norhasniza Khalid said...

wah.. tahniah kA, mama klik nuff KA kat sini ye.

Cik Aini said...

wah..tahniah KA :)
betul2 kena bagi semangat wpun tmp ketiga..tu dah kira bagus dr x dpt apa2 :)

JunAina said...

Aina ada jugak BE baru ni tapi itulah erningnya ciput je.

Khai♥Rin : anies said...

tahniah adik! thn dpn bleh join lg tu..mng hadiah yg bsr2 plak ;-)

~ yus ~ said...

Tahniah adik!

Rasp said...

tahniah buat adik...
dia memang berbakat lah sis...
alhamdulillah murah rezki dia...
and murah rezki u pun...

Shaiful Zaidi said...

tahniah KA dan adik...dua2 bertuah...

wantie said...

Tahniah adik.

Abang Naiim pun dapat hadiah pencil box minggu lepas sebab cipta robot ngan lego kat sekolah dia.

robot apa lagi..Bdaman dia tu le. alahai..tak habis habis ngan Bdaman.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah KA dan adik.. :D

Mummydearie said...

Tahniah KA, dimurahkan rezeki lagi. Tahniah juga buat Adik yg menang pertandingan.

ALoNa CintamaniszLite said...

tahniahh...skang ni mmg sekolah bagi mcm ni jer kalo menang2 ni.
Kat sukan pun mcm tu.
Nk bagi pingat cuma utk acara yg penting2 dan besar aje. Sbb katanya kos nk buat pingat tu bkn murah dh.

Wahyu Eka Prasetiyarini said...

selamat kak atas rizki yang diberikan oleh Allah :)

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

Qhaifa Nur said...

tahniah, tahniah....

Ira said...

Tahniah KA..
Bestnye ada BE..

Tahniah adik..
No 3 pun bagus juga.
Dpd takde langsung kan.. jgn putus asa ye..

S.K.A said...

Alhamdulillah kak =) rezeki Allah bg..thniah juga bt adik..jgn sedih2 ye..dah bgga tu dpat tmpat ke3..singgah isi tbung akak juga

Maria Firdz said...

Alhamdulillah.. Tahniah... :-)

Haryati Faizal said...

tahniah KA...murah rezeki ye

hainom OKje said...

Anak beranak dapat rezeki terpijak ni hehe.......

petrasis1 said...

Teringat waktu saya darjah 3 dulu, periksa dapat nombor 3 dalam kelas, hadiah dia lebih kurang macam tu lah... dapat colouring book dgn alat tulis + kaler pensel..

Deqla Manjew said...

dgn mak, dgn anak sama2 murah rezeki..tahniah kak.. tahniah adik.. =)

Raudzah Z said...

Tahniah KA and adik..kita click untuk KA jugak k..

MaMa Rey said...

tahniah KA..tahniah juga buat adik..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...