Tabung Masa Depan ...

Monday, September 23, 2013

Detik Gembira Adik Sebelum Demam Balik !

Ingat tak cerita Adik demam minggu lepas
Lepas tu KA pulak kena jangkitan nyer
Mungkin sebab bila Adik sakit
KA doa & mohon moga2 sakit Adik tu KA yang dapat
 Memang pun lepas tu KA pulak yang sakit demam bagai
Alih2 semalam Adik pulak demam balik
Badan dier panas2 semacam
Tapi hari ni tetap nak pergi sekolah juga macam biasa
Adik memang tabah !
Bangun pagi2 Adik bisik macam ni kat KA
" Adik dengar bila Ummi doa malam2, bagi sembuh & hilang sakit Adik !"
Dalam hati KA terpikir2
" Adakah Adik minta sama dengan apa yang KA doakan ?????"

Ini gambar happy moments Adik semalam
Bersama sepupu sepakat di majlis kenduri, bacaan Yassin & doa selamat
Sebelum kembali demam petangnyer....
Adik , Adik....
( CREDIT PHOTO TO MY COUSIN SISTER - KYOTO KYZUMIE )
Banyak lagi pic2 , nanti KA share cerita & pic2 lagi hokeyh !.....
Doakan kesembuhan kami berdua yer !

44 comments:

Nieyl said...

semoga cepat sembuh...

Kisah Si Dairy said...

get well soon ok...

Asyifa Mustaffa said...

moga adik cepat kembali sihat....:)

Rai Ourkizuna said...

comelnya memasing berposing.. hehe

ummuaidan said...

semoga cepat sembuh yer mak n anak.. take care

yan's cottage said...

As salam KA....

ala siannya dua2 demam ye....jangan lupa makan ubat....moga cepat sembuh...

suri said...

syukur dia sihat boleh belanja dia makan makanan yang dia gemar dan bawa jalan-jalan :)

LydSunshine said...

Alamak, malu plak saya dgn adik. Kalo saya demam terus je rasa malas nak gi keja. Adik siap bersemangat nak ke sekolah. Huhu.

SarahSyafiq said...

Semoga cepat sembuh KA.

Haryati Faizal said...

betul tu bila tgk anak sakit cm tak smpi ati kan...

wantie said...

wah ramainua sepupu adik. nanti bola dorang dah besar panjang mesti lagi meriah kan..

QueeN TerataI said...

moga cepat sembuh ye KA & adik.. anak Queen Ammar pun demam kembali...

beta kupu said...

sian adik, hrp adik sembuh k...n KA jugak =)

lizz said...

la adik tak sihat yer..makan ubat tau...moga cepat sembuh yek...

Raudzah Z said...

Take care KA and adik too..wish you fast recovery k..

aTieYusof Family said...

Moga Adik & KA cepat2 beransur pulih..amin!

Kancil 8349 said...

Alhamdulillah...dia dah sembuh

Khai♥Rin : anies said...

syafakallah 4 both of u

Bin Muhammad said...

Allah itu Maha mengasihi dan memahami. Janganlah fikir yg bukan2. Terus berdoa dan semoga segalanya akan pulih spt sediakala...

ALoNa CintamaniszLite said...

bila ramai2 mcm tu...sy dh tak tau mn satu adik, hehe..

Anak2 sy pun KA dari tadika lagi..kalo demam sket2 tu..dorang gi sekolah jugak. Melainkan kalo mmg nampak tak larat nk bangun, makan tak berselera..baru ler dorang sendiri ckp tak larat. Kita pun bawak ler pi klinik. Risau gak kan..Skang ni penyakit mcm2..

Ema Johari said...

siannya..moga adik cepat sembuh

Nurzakiah Hanum said...

cerianya semua

Kakzakie said...

Alahai adik penat bermain agaknya ye bila jumpa cousins - kesiannya dia.. harap cepat sembuh ye sayang..

Deqla Manjew said...

seronok adik bergmbr dgn sepupu sepapat ye.. moga cpt smbuh ye adik.. dan kak KA jugak..

Ibu Lala said...

Susah hati kan bila anak anak tak sihat ni. Moga adik cepat sembuh. Miga anak anak kita sihat selalu.

kakchik@ella said...

Adik dah semakin baik ke KA?

nea lopah said...

semoga cepat sembuh..cuit2 nuff KA -hishop

Yumida Huda said...

moga adik kembali sihat
all d bez buat adik
yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

diana said...

semoga cepat sembuh..sama la dengan saya dan anak2..sorang sakit habis semua sakit..

Chic Na said...

ceria je adik ye.. semoga cepat sembuh..

Daddy Ziyyad said...

Byk kali jugak saya dengar & baca cerita 'doa mintak transfer sakit' ni...dan doa tu makbul :)

nanieybarnieylurviey said...

Cepat2 sembuh.. Aamiin...

Vee said...

happy sungguh dia . semoga cepat sembuh ... lupa nak inform , dah terjah mr nuff ...

Noe said...

semoga KA dan adik cepat sembuh..agaknya adik pun doa sama macam KA kut...hehehe..comel jer adik...pics tu nampak ceria..

adyna said...

Alhamdulillah dah sihat ;)

ANNA MARIANA said...

anna doakan moga sis dan anak cepat2 sembuh ye :)
aminnn..

lelamaisara said...

semoga adik KA cepat sembuh...

♥ Wina ♥ said...

alahai..get well soon ye

Mrs Velentine said...

semoga cepat sembuh adik

Maria Firdz said...

Moga adik cpat smbuh.,,

Riedaffya ibrahim said...

moga adik cepat sembuh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pandainya semua posing hehe

done nuff akak

Nadya Dyana said...

Semoga cepat sembuh :)

Fiza Rahman said...

Amboi....seronoknya asik dgn sepupu sepapat ☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...