Tabung Masa Depan ...

Tuesday, September 24, 2013

Kalau Dah Jodoh Adam & Fiza !

KA terbaca di ruangan Hip AKBAR BH tentang berita gembira ini.
Tahniahlah buat Adam AF & Fiza Elite yer ..
Sesungguhnyer benarlah jodoh pertemuan ditentukan Allah swt !

  Pasangan selebriti, Adam dan Fiza Elite, memilih tarikh 26 Sept, 2013 untuk menamatkan 
zaman bujang mereka di Pejabat Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) cawangan 
Shah Alam, kira-kira jam 10 pagi.

Adam atau nama sebenarnya Mohd Aizam Mat Saman, 29, cukup dikenali selepas
menyertai program Akademi Fantasia musim kedua pada 2004. Penyanyi berasal dari 
Kota Kinabalu ini mendapat tempat ketiga dalam program realiti terbabit.
Fiza atau Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim, 33, pula ialah bekas anggota kumpulan Elite 
dan aktif berlakon drama dan filem. Dia juga pernah mendirikan rumah tangga dengan 
Ahmed Farriq Zainul Abidin, 33, pada September 2006, namun bercerai pada November 2010. 
 
Baru kenal Ramadan lalu
Artis wanita itu baru-baru ini mendedahkan sepatutnya mendirikan rumah tangga semula
 pada Jun lalu, bersama individu yang tidak mahu didedahkan identitinya, namun rancangan berkenaan tidak kesampaian. 
 
Kalau benarlah berita ini,
Sama2 lah kita doakan yang baik2 aje yer !

33 comments:

Rai Ourkizuna said...

wahh..tahniah..

Ummi Iman said...

Mcm tak percaya pula. Tp bak kata KA kalau dah jodohkan.. saya doakan yg terbaik buat mereka

Nurzakiah Hanum said...

kalau dah jodoh kan

lelamaisara said...

ape pon kite doakan yang terbaik untuk mereka....

beta kupu said...

wah bia btl...insya' klu ada jodoh xkemana ;)

IntaNBerliaN said...

adam nak kawen dgn fiza ke.. xpnh tau plak dorg bercinta

♥ Wina ♥ said...

uik! terkejut beruk baca ni..

apa² pun, harap yang terbaik buat mereka :)

ZazaMyMoon said...

doakan yang terbaik utk diorang..

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

masa baca news ni kat BH on9 mmg surprise sangat sungguh x sangka khen

Mrs Velentine said...

alhamdulillah semoga hubungan mereka berkekalan amin

Mrs Velentine said...

done save 22

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

doakan yg terbaik buat mereka berdua :)

Eye_nee said...

Harap2 menjadilah niat mereka utk disatukan...

Maria Firdz said...

Jodoh tu rhsia Allah.. fiza pun dh pkai tudung kn la ni...

attyfir said...

itulah kan tak sangka..
sesungguhnya allah ada perancangan yg lebih baik utk fiza..semoga pernikahan mereka bahagia hingga ke jannah

izan mama mia said...

bagus laa kalau sungguh...

Noe said...

semoga mereka kekal bahagia..

yana aina said...

kalau dah jodoh.... moga berbahgia.

Mira Adzlia said...

xsangka la...tkjut jugak..tp sepadan dorg nih...smuge bahagia ^_^

Amanda Suria said...

semoga ini yg terbaik utk mereka..jom sama2 doakan..

Shark Kay said...

hope diorg kekal selamanya.
snyap2 jer diorg nie.
tp bagus jugak.
xdek ler org nk kaco diorg kalu snyap2.

wantie said...

semoga bahagia

Nafisa81 said...

alhamdulillah...

Kakzakie said...

Cantik FIza ni bertudung - kakak baru teringat bila tengok muka dia. Adam tu kakak tak kenal..

Riedaffya ibrahim said...

kalo da jodoh..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

doakan semoga berbahagia

Deqla Manjew said...

alhamdulillah...terbina lagi sebuah masjid.. moga kekal bahagia till jannah.. suka tgk Fiza sejak dia bertudung,..manis.. ;)

eima said...

jodoh ngan ust ..alhamdulillah

Chenta KasiH said...

Kalau dah jodoh..:)..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga rumah tangga yang bakal dibina diberkati Allah dan kekal hingga ke syurga.. :D

Nadya Dyana said...

Wooaaaa serious???tahniah

Fiza Rahman said...

Laaa...baru tau kak. Smoga jodoh berkekalan.

Raudzah Z said...

Macam tak caya je..tapi itulah jodohkan KA..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...